Valve spring compressor

Status
Not open for further replies.

cvcsleeper

Legacy Member
Who else sells this besides Snap-on?

59085.jpg
 
Cette outil la tu n'as pas besoin d'enlever la tete pour installer des news springs :dunno: Je le demande car c'est la premiere fois que j'en voit une *tu*
 
ye there is one at canadian tire for like 60 bucks... its not the same as the snap-on one though.

I have it, it works, im not paying more for anything else. They should sell it everywhere... they also sell it online: Vavle Spring Compressor
 
NickZed20 said:
ye there is one at canadian tire for like 60 bucks... its not the same as the snap-on one though.

I have it, it works, im not paying more for anything else. They should sell it everywhere... they also sell it online: Vavle Spring Compressor

Maybe I'll give that one a try. It's not for right now anyways. Thanks
 
celui de Canadian tire fonctionne pas avec plusieurs modeles de tetes
si la valve est pas degage autour t'es incapable d'installer l'outil correctement
 
Alain95i4 said:
celui de Canadian tire fonctionne pas avec plusieurs modeles de tetes
si la valve est pas degage autour t'es incapable d'installer l'outil correctement

C'est ça que j'me disais. Ce qu'ils ont s'aggripe au spring tel quel et le compresse. Cet outil là ne fonctionnera pas avec mes valves.

J'pense que je vais juste arrêter de me casser la tête et je vais m'en acheter un chez Snap-on. 170$ :cry:
 
Canadian Tire dit: "Un outil à garder dans l'auto" :dunno:

Pis non ca marche pas pour la pluspart des tete ! *td*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top