Street outlaws

NHRA was founded to keep racing off the streets and takes this seriously.

Let's be realistic and call a spade a spade.
Street outlaws is as much a street race as Jay-Z and Beyoncé are your average 2 income family.
The show is taped on a closed course with very limited access, portable light towers and police presence.

I remember real street racing in Lasalle on Schenker and Lachine on 32nd ave during the 80's where people lined the streets as cars went by.
That would never fly these days.
 
NHRA was founded to keep racing off the streets and takes this seriously.

Let's be realistic and call a spade a spade.
Street outlaws is as much a street race as Jay-Z and Beyoncé are your average 2 income family.
The show is taped on a closed course with very limited access, portable light towers and police presence.

I remember real street racing in Lasalle on Schenker and Lachine on 32nd ave during the 80's where people lined the streets as cars went by.
That would never fly these days.

It may well be on a closed course with Police, limited access, medical crews, but it's not portrayed as being all that on the show.

I totally understand their point of view, they make efforts to make racing safer and encourage young people to do it in a safe manner on the track, and yet, the show does the complete opposite.
 
SO c cool jecoute ca chaque lundi quand je peux sinon sur youtube . Cest bien la seul chose qui me fait ouvrir la tv

Oui cest stager mais ca diverti pis yon de mechant bolide
 
c'est intéressant pour les amateurs de courses. le "drama" est scripté mais les courses le sont pas. tant qu'a moi c'est probablement le "moins pire" show de char à la télé...
 
c'est intéressant pour les amateurs de courses. le "drama" est scripté mais les courses le sont pas. tant qu'a moi c'est probablement le "moins pire" show de char à la télé...

Justement, c'est le drama pis le shittalking scripté qui me lève le coeur. Je savais même pas que ce show existait, pis ça l'air que je ne l'écouterai pas non plus.
 
Selon plusieurs gars sur un autre forum qui ont participé à l'émission.

Les course sont 100% legit.

Évidemment, pour des raisons légales (Discovery ne pouvant pas s'associer à une activité illégale), les courses sont faite dans des environnements contrôlés avec la supervision de la police et un permis de la ville.

Il y a un gars qui racontait avoir été là avec une Nissan GTR de 1000whp en passant bien paraître. Il s'est fait lavé.

Les voitures du top10 sont très très très rapide.
 
oh snap, voir que je manque cette émission là.

Staged ou pas, c'est des chars qui clanches faque m'a l'écouter. Pis avec le recorder, je peux fast forward les scènes de drama shitteuse.
 
Back
Top