Recent content by suud

  1. suud

    Enkei bronze 18 in rims / tires MULTI BOLT PATTERN 225/40ZR1892W

    info sur rim : http://www.anclamotorsports.com/enkei/enkei_performance_series_rs7/g-54845.aspx 225/40ZR18 92W 18 pouce enkei bronze, etait sur mon Jetta Pneus en bon condition (bon pour 2-3 saison), les rims en condition B. Avec des scratch un peu au tour. J'accepte des echange aussi. Prix...
  2. suud

    Enkei bronze 18 in rims / tires multibolt pattern 225/40ZR1892W

    225/40ZR18 92W 18 pouce enkei bronze, etait sur mon Jetta Pneus en bon condition (bon pour 2-3 saison), les rims en condition B. Avec des scratch un peu au tour. J'accepte des echange aussi. $600 Un peu nego. 18 inch bronze enkei which fits my jetta Tires in good condition (2-3 more...
  3. suud

    Looking for a new jetta 1.8t engine

    I need a new engine for my jetta 1.8t 2000, please email me at suudiz@gmail.com if you have one. thank you
  4. suud

    Bronze 18 inch enkei w/almost new bridgestone tires for TRADE. Make some offers!

    18 inch bronze enkei with almost new bridgestone tires for TRADE... show me what you got! Reason for trade: Don't find the color matches with my car 18 pouce bronze enkei avec presque nouveaux bridgestone pneus for ECHANGE... Fait moi des offres! Raison pour echange: Couleur vas pas avec mon auto
  5. suud

    18 inch bronze enkei with almost new bridgestone tires for TRADE show me what yougot!

    18 inch bronze enkei with almost new bridgestone tires for TRADE... show me what you got! Reason for trade: Don't find the color matches with my car 18 pouce bronze enkei avec presque nouveaux bridgestone pneus for ECHANGE... Fait moi des offres! Raison pour echange: Couleur vas pas avec mon auto
Back
Top