Search results

  1. Nikkonos

    Al_Scrap 2008 Corvette Z06

    J'adore ton truck! C'est le look que je ferais si j'en aurais trouvé un. Tellement polyvalent comme tu dis! Hell yeah brother!
  2. Nikkonos

    What did you do to your VW/Audi today?

    What did you do to your VW/Audi today? Bought one? lol So what's my plan I hear...not much RS3 grille, summer tire or wheels set (sitting on new winters) and....dunno, spoiler maybe...front lip? It's my daily, so no drop, no crazy exhaust
  3. Nikkonos

    Your car/truck as it sits now thread.

    Not bad so far
  4. Nikkonos

    Your car/truck as it sits now thread.

    C'est juste un daily, peux-être éventuellement si j'aime le produit
  5. Nikkonos

    Your car/truck as it sits now thread.

    Ca l'air que non lol
  6. Nikkonos

    Your car/truck as it sits now thread.

    #92
  7. Nikkonos

    Your car/truck as it sits now thread.

    Come on now! Look at this beauty! lol This will be my daily driver until I find a fun and cheap replacement for my Lexus UX
  8. Nikkonos

    Your car/truck as it sits now thread.

    totally not ready....(but plated)
  9. Nikkonos

    Your car/truck as it sits now thread.

    mini velveeta is ready!
  10. Nikkonos

    Your car/truck as it sits now thread.

    CUV lol It's cheap in everyway! I will put it up for sale soon, got a few thing to finish up
  11. Nikkonos

    Your car/truck as it sits now thread.

    look at this creampuff lol I'll be using it more as my daughter now have her own car now!
  12. Nikkonos

    Confession automobile thread

  13. Nikkonos

    2010 Mazda MX-5 GT PRHT

    Pas de rouille! Tsé quand tu nettoies ton compartiment moteur avec du quick detailler lol
  14. Nikkonos

    1957 Chevy 210

    Je commence bientôt! Ce printemps j'enlève le vieux 6 en ligne, prépare compartiment moteur. Il reste beaucoup de terre compacté. Passe le filage du Holley Terminator X et installé le 6.0. J'ai ben hâte de l'entendre partir!
  15. Nikkonos

    2010 Mazda MX-5 GT PRHT

    Surprise! J'ai toujours cette petite NC lol Je l'ai acheté en juillet 2021....ont est en 2024...je bas des records lol Je viens de faire une grosse modification Un boot de shifter avec couture jaune et knob en cuire...un gros 21$ total sur aliexpress Aucun autre plan cette année autre qu'un...
  16. Nikkonos

    2023 Spotted Thread.

    kudos to him
  17. Nikkonos

    infotainment/infodivertissement d'origine...

    La plupart en on un dans leur char maintenant. Mais es-ce que vous vous en servez hônnetement Mise à part d'Apple car play et Android auto qui techniquement relie votre cell. Je parles des fonctions de base offert par le manufacturier
  18. Nikkonos

    Confession automobile thread

    Wifey went 2010km before her first fuel stop (she was still good for another 100km) She now got a 2024 Lexus NX450H+ plugin (took almost two year to get) aka Toyota Rav4 Prime She got it January 4 and she fuel yesterday....not bad.
  19. Nikkonos

    duplex

    Google translate lol Hej alla, vad kan du säga om duplexföretaget? Har du köpt något till dig själv än? om ja, berätta för oss din recension Jag har länge letat efter en böj i rostfritt stål och då träffade jag duplex firman och det var den bästa lösningen, det har jag inte ångrat alls.Denna...
  20. Nikkonos

    1957 Chevy 210

    lol oui, c'est les originaux et ils sonnent encore très fort!
Back
Top