Warhammer Online(MMORPG)

Status
Not open for further replies.

Baron Samedi

New member
Anyone got a code to enter in the closed beta and want to give it away ;p! I need to play something since I've stopped World of Warcraft. Do you have any good MMORPG you're playing these days ;p!

Thx guys!
 
I'm pretty sure they haven't re-opened the beta yet. So far the game really blows. I have a feeling only the hardcore DAoC fans will end up sticking with it. We shall see.
 
is it another clone of World of Warcraft like Lord of The Rings Online or something new and awesome like Age of Conan ?
 
Anyone got a code to enter in the closed beta and want to give it away ;p! I need to play something since I've stopped World of Warcraft. Do you have any good MMORPG you're playing these days ;p!

Thx guys!

lately, i'm still playing city of heroes/city of villains, until age of conan comes out.
 
Warhhammer is a huge WoW clone but the combat and PvP system sucks more than WoW if that's even possible. It's so clunky and slow. AoC on the other hand, rocks so far. ;)
 
J'ai beaucoup jouer à WoW, mais le problème est que quand tu es rendu loin dans le jeux, la seule façon de upgrader ton héro est de passer des heures et des heures à faire des raid a 25 personnes le soir. Dans le style de 20h00 a 12h00 et si tu quitte le raid avant sa fin, bin sa te crée plein de trouble avec ta guilde alors tu es quasiment "obligé" de rester jusqu'à la fin.

Sa devient comme une job et c'Est rendu plate dans le jour. T'a tellement tout, t'est tellement avancé que tu n'a ABSOLUMENT RIEN à faire le jour. Toute tes professions sont max out, tu as tout les mount possible au max... etc.

Alors j'ai arrêté... btw, je voudrais vendre mon 70 mage full epic, full epic flying mount ( gryphon, netherdrake et nether-ray ) , 375 tailor/enchant et 2500gold+
 
calisse que c gay de decrisser un theme de jeu comme ca.

au moins sacrament faite pas des crisse de clone poche de World of Warcraft !!!!

ca l'air jva etre obliger d'attendre ce printemps pour Age of Conan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top