my baby!!!!!!!!!!!!!

Status
Not open for further replies.

cezah

New member
went for a little late-night snack yesterday

this is what i saw when i came out:














IMG_2432.jpg

IMG_2435.jpg

IMG_2434.jpg

IMG_2433.jpg



pretty much scratched EVERY SINGLE PANEL but the roof


people are so ****ing jealous in quebec it's unreal

no i didn't piss anyone off
i honestly dont know how someone would do that for no FKIN reason
:cry:

stay away from la banquise late at night if u have a nice car...
esti de BS jaloux


your words of support are welcome mtlracing
 
fais chier!! on en voit de plus en plus.. blueneon se l'est fait faire sur sa passat, ma soeur s'est fait faite la meme chose sur son.... paseo :dunno: et un de mes amis se l'est fait faire apres s'etre fait défoncer son char

jsuis content d'avoir 2 chars et de pouvoir prendre le beater quand je vais magasiner.. ca a du bon d'etre paranoiaque des fois!
 
si je vois qqn faire ca a une auto tu peux etre sur je call la police et je le suis peu importe ou y va caliss
ca pas de bon sens
 
faut vraiment être un criss de raté pour faire ca ... Il doit pas connaître la valeur d'une auto pcq qu'il en a probablement pas !!
Maudit jaloux
 
I dont think it has anything to do with jealousy... I mean, it's not like you own a ferrari or something.. or do you ? :D

It's just that kids these days have nothing better to do than mess with other people's property just to piss 'em off and look cool to their friends... Very sad.

It sucks that it happened to you man! :(
 
F*CK!

Les jeunes d'aujourd'hui ne sont plus élevés par leur parents (trop occupés qu'ils sont à travailler pour payer les 3 autos de l'année, la maison à 300 000$ et l'écran plasma 89"), donc ils sont dehors à des heures impossibles, à pas savoir quoi faire de leur peau...

Hey man, f*ck la Bimmer, o*tie de riche pas rapport, m'a le faire chier tsé!
 
la jalousie a rien a voir la dedans
99.9% du temps c'est un petit con de 14-15 ans pas eduque par ses parents qui fait son petit dur du quartier pour impressionner un autre trou de cul
 
I was at the tire place today, having my winter tires put on some wheels and a guy with a super clean 240sx came in on the spare. He said he stopped at Tim's before going to his hockey game and came out to a slashed tire.

Some punk knifed the whole sidewall.
 
a la banquise en plus... mmmmm banquise.....
jespere juste que sa marivera pas chu a quand meme souvant

asti que le monde peuvent etre jaloux, jcomprend memem pas ques que sa tapporte de faire sa... tu en tire rien meme pas une satisfaction quelquonque
 
On va a la banquise pis on park un beau char sur la meme rue, on se cache pis on attend, quand on le voit apporcher du char, on le pogne pis on le bas a mort.
 
That really sucks,


Someone made a dent in my door at school and it really pissed me off, It wasn't an accident, because there's no way it could have happenned, just by the way i was parked.



Jealous people
 
Call insurance, get it resprayed. Stop crying! :D
hehe

look man, anyone who knows me knows that i take GREAT care of everything i have ... especially that car.

the thought of someone doing something like this to it just makes me sick



on the plus side, it's a good thing i didn't catch the dude that did this, because i'd probably still be at the police station just across the street...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top