Oh hai MR's nightshift

gorex

New member
2r5qgbr.gif


disclaimer: this is not a secret rep trade thread
 
Last edited:
Les picbois sont des oiseaux de jour. J'imagine qu'ils ne sont pas très difficiles a spotter avec le bruit qu'ils font. Merci du conseil, je vais m'en rappeller. Par contre, j'aime autant mieux partir à la chasse du fameux couple de moufettes du chemin queen-mary.

Les putes puent la merde jusque dans mon appart du 4e étage, tu parles d'une marde
 
Les picbois sont des oiseaux de jour. J'imagine qu'ils ne sont pas très difficiles a spotter avec le bruit qu'ils font. Merci du conseil, je vais m'en rappeller. Par contre, j'aime autant mieux partir à la chasse du fameux couple de moufettes du chemin queen-mary.

Les putes puent la merde jusque dans mon appart du 4e étage, tu parles d'une marde

bon, si tu te décide n'oublies pas de mettre deux paires de caleçons (il fait pas chaud) et surtout munies toi du fusil à Kovalev. Tu sera sur de toucher la cible ...


getImage
 
I know I know, more clever than that time I started a nightshift thread on MR














wait whut

dude no way but i was JUST about to mention that time you made that nightshift thread and you were like "shift>? or shift?" and i was like oh man ur so clever you guy and u were like i know

goodtimes man, good fckin times
 
dude no way but i was JUST about to mention that time you made that nightshift thread and you were like "shift>? or shift?" and i was like oh man ur so clever you guy and u were like i know

goodtimes man, good fckin times

u're too fast for my edits... are you as fast in bed?

I know I know, more clever than that time I [insert family guy quote here]
 
kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks

kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks


kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks



kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks


kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks



kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks


kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks



kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks



kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks

kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks



kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks


kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks


kovalevsuckskovalevsuckskovalevsucks
 
Do i need to have a mullet to properly use that shotgun?

Ho by the way, I'm off to bed, I just finished my work. Enjoy the night guys
 
Back
Top