Post a Before/After pic

if you work out like crazy and have good diet you can put on 20-25 pounds of muscle in a year at best, gains take time.
 
Pas de photos, mais selon les résultats de mon médecin, j'ai pris un beau 12lbs de masse musculaire depuis l'an passé!!! :D

En un 10 mois, 2 fois semaine, maintenant 3 fois semaine depuis 1 mois!!
 
Pas de photos, mais selon les résultats de mon médecin, j'ai pris un beau 12lbs de masse musculaire depuis l'an passé!!! :D

En un 10 mois, 2 fois semaine, maintenant 3 fois semaine depuis 1 mois!!

Pics or bs

Sent from my SGH-I317M using Tapatalk 2
 
He's leaning foward lol.


INDEED obviously im leaning forward so it looks like my head is twice the size it actually is (I DO have a huge fukin head but like I said its something like a big nose or brown eyes..can't really do much about it)

My shoulder are wide and i'm large its really the size of my head that is fukd up lllllllllol

edit : i was waiting for motivation comments like nice job man keep pushing youre still fat but its coming

no instead MR stylee : fuck man you have a big head ahah
 
Pas de photos, mais selon les résultats de mon médecin, j'ai pris un beau 12lbs de masse musculaire depuis l'an passé!!! :D

En un 10 mois, 2 fois semaine, maintenant 3 fois semaine depuis 1 mois!!

Ton médecin en a tu profité pour faire un prélèvement du col utérin ?
 
AVANT: Eating w/e I want, 2 caisses de 24 minimum par semaine à 21 ans: (21 dec 2012)


Avancement apres 6 semaines: (Pas de photo de moi dsl)
Grosse diète/gym 4x semaine durant les 6 semaines.


Photo aujord'hui apres mon premier cheat day en 10 mois (dejeuner traditionnel au resto, McDo le midi, pizza en soirée pis une caisse de 12 le soir): 167lbs le soir


En date de Juillet-Aout je ne suis plus trop sur: 164lbs


Je vais encore au gym 4x semaine+ je travaille dans la construction.
L'été je mange ce que je veux (max 1-2 resto aux 2 semaines) sans regarder les calories, et l'hiver je suis strict.

Goal: remonté a 175-180 d'ici le début de l'été prochain! Lean mass le plus possible, pas envie de remonté a 25% ;)
 
I thought that teenage duckface trend was over...

Bha..first of all...I wasn't doing a "duck face", I took a picture sending a kiss to my husband. Then, it appears people told me it kinda look like a duck face. Found it funny because, as you said, duck face are more like a joke than anything else now.

This being sais, I truly don't care if you like it or not :)
 
Bha..first of all...I wasn't doing a "duck face", I took a picture sending a kiss to my husband. Then, it appears people told me it kinda look like a duck face. Found it funny because, as you said, duck face are more like a joke than anything else now.

This being sais, I truly don't care if you like it or not :)

Don't worry about Mtlracing hes a dick he cant get any woman so hes here 12 hours a day bashing AS MUCHHH as possible to bring up his tiny little ego.
 
Don't worry about Mtlracing hes a dick he cant get any woman so hes here 12 hours a day bashing AS MUCHHH as possible to bring up his tiny little ego.

InternetWhiteKnight.jpg
 
Ce sera la seule et unique photo. Désolée, j'ai vraiment pas de comparatif avec avant.....je continue de chercher.

 
Back
Top