guys, time for a "fishing" trip.

Status
Not open for further replies.
62 views and no response?

Iv'e never come close to paying for sex (or anything associated) ever in my life, but I would go to this place lol.
 
à 4 000$ tu ne peux que regarder ... c'est le package standard, ça te prend le vip package pour avoir 2 filles pendant 1 nuit sur les 4 OU le package "ultimate fantasy" pour avoir 2 filles TOUS les soirs.
 
à 4 000$ tu ne peux que regarder ... c'est le package standard, ça te prend le vip package pour avoir 2 filles pendant 1 nuit sur les 4 OU le package "ultimate fantasy" pour avoir 2 filles TOUS les soirs.

The standard give you 1 girl, all day all night. You can switch girls each day if you want. But I agree, if i ever go i'll be there for the VIP!
 
j'aurais jamais pensé qu'une place de même existait....:yikes:

assez malade...!!! mais justement...j'aurais peur de tomber malade....herpes...feu sauvage....syphilis à force de frencher des filles qui embrassent 15 bouches et 15 bats par jour. :dunno:
 
im sure those girls are getting tested on a weekly basis, the owner doesnt want bad press !
 
Le resort a pas lair gros une douzaine de filles de lest de leurope :p Bon je commande ma mastercard platine pis je prend le luxury plan !
 
142414.553900.JPG
 
are u guys that desperate for pussy????? cmon just go on a all inclusive trip for like 1,500 and get your own women for free
 
are u guys that desperate for pussy????? cmon just go on a all inclusive trip for like 1,500 and get your own women for free

it's not that easy when you're an ugly mother ****er :p

besides, **** going to cuba you're almost 95% guaranteed an STD there.

atleast these girls are beautiful and tested regularly. I'd love to go there haha.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top