un supper club qui bouge à Montréal?

Status
Not open for further replies.

[Ef]saceone[sF]

Moderator
alors...c'est samedi, il fait beau et j'aimerai enmener la femme/amis dans un supper club.. quelque chose qui bouge pas mal après le repas... es-ce qu'un endroit comme ça existe? J'ai tjrs trouvé le concept bizzare mais je me dis que je devrais l'essayer un jour...


?
 
Le cabaret les Amazones sur St-Jacques, sa bouge pas mal, tu peux mangé des wings pis y'a des fillet de poulet au charbon pour ta blonde. Elle va aimé :bigup:
 
ya Buena Nottte, Medd, Time qui sont les plus populaires, bon ils etait, je sais pas maintenant

fait longtemps que je sort pas en boite
 
buena = lil rich jews with daddys money...
medd = lil rich italians with daddys money...
time= mix of part one with mix of part two
 
Koko on St-Laurent and Sherbrooke. I'll be downstairs at Suco Lounge.

There's Macaroni Bar on Mount-Royal and St-Laurent.. friends say its really nice full of broads.
 
KoKo and Suco is nice but man the drinks get expensive

Yeah.. well, it's a few of my friends' bdays and they works for Hype energy drink.. their baller boss throws parties at Suco all the time.. he's prolly gonna buy a 5L bottle of Grey Goose or two so I'm gonna mooch like a mother****er.

I've never been to Suco before.. apparently we have the whole mezzanine floor to ourselves for the party.. I hope it's fun.
 
Yeah.. well, it's a few of my friends' bdays and they works for Hype energy drink.. their baller boss throws parties at Suco all the time.. he's prolly gonna buy a 5L bottle of Grey Goose or two so I'm gonna mooch like a mother****er.

I've never been to Suco before.. apparently we have the whole mezzanine floor to ourselves for the party.. I hope it's fun.

With the weather today i'd rather be at KoKo outside. God I'd love to be outside just drinking beer, but i've got too much school shit.
 
was at buonannotte last night and it was pretty busy, older crowd.. if you go for dinner tonight it will definitely be packed.

otherwise anywhere on st-laurent, or check out santos or le quartier in the old port
 
buonanotte est tres populaire, jsuis pas mal sur que c'est pas juste des tits juifs riches

non une fois la dedans j'ai vu un asian boy se faire aller la tete 5 fois plus vite que le hip hop merdeux qui jouait

moi je comprendrai jamais le concept du supper club
1 c'est des restaurants avec de la bouffe de mauvaise qualite que tu pais 4 plus cher que dans un vrai restaurant
2 c'est des mauvais night club en bonus ou l'alcool est paye 2 fois plus cher qu'ailleur

go figure :yikes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top