Marco Santos ??????????

Status
Not open for further replies.

McFlyz

New member
J ai remarqué sur le site du DMCC que Marco n est plus inscris comme participant DMCC 2009 ???? Haig n est pas inscris non plus ???

Plus d info s.v.p. :dunno:
 
autoworx OUT !!! je c pas si c vrai ???

Haig men avais parler pour cette saison , cause manque de $$$
 
ouep manque de commandite haig et marco .. dommage j'espere au moin voir haig drifter que sa sois amateur ou whatever .. chiasson ftw !!!
 
Sa .. Ca veut dire qu'on ne verra po le nouveau 350z a Marco =( ... Sa speut quasiment pas ! :cry:

bah je peux pas croire qu'il fasse pas au moins quelque apparation...si pat cyr a fait tout ou presque tout les evenement du dmcc avec presque aucune commandite je vois pas pourquoi il en ferait pas quelque s'un ;)
 
This is why I didn't understand why some people were coming out with reports of Macro driving a V8 Powered 350.

It was common knowledge that the recession affected everyone's sponsorships and that most of the tire companies were pulling out. No Sponsors = No Drifting. Maybe next year
 
Its one thing when you have a small low powered car that is meant to be street driven and not purposely built and designed to shred tires in 5 minutes.

When you chew through 100,000$ in tires in a season (My COST was 480$ per tire if I were to buy), it gets a bit expensive to do it without a tire sponsor :)
 
je passe devant autoworx a tous les jours, et le trailer des voiture du team general tire est parké en face de la shop depuis peu, donc je crois pas a un retrait des troupes.... non ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top