Close to the wall

Status
Not open for further replies.
I see lol, anyone usually go sometime on the week?, i work all weekends.
There is ASE Lapping Monday nights at St. Eustache, there is MR iCAR Lapping Nights Tuesday Nights, and then there is Pole Lapping Club every second Wednesday at Sanair. (PLC was on last year, I haven't gone at all there this year, so I am unsure if they are still running their bi-weekly events)If you want to get an idea of who goes lapping on MR, have a peek inside the ASE Lapping Night threads, and the iCAR Lapping Nights threads.As for St. Eustache being good solely to see if you like lapping or not, I would have to say that Driftting Nights Time Attack is solely to see if you like lapping, not the track itself. It may not be the prettiest track, but there are next to no places to scrap your car (if you run the FULL track). Sanair and iCAR both have walls right on the outside of pretty quick corners, and not to mention that tire wear on the concrete at Sanair and iCAR is MUCH worse than at ASE.
 
Quote:Originally posted by Jhh I see lol, anyone usually go sometime on the week?, i work all weekends.There is ASE Lapping Monday nights at St. Eustache, there is MR iCAR Lapping Nights Tuesday Nights, and then there is Pole Lapping Club every second Wednesday at Sanair. (PLC was on last year, I haven't gone at all there this year, so I am unsure if they are still running their bi-weekly events)If you want to get an idea of who goes lapping on MR, have a peek inside the ASE Lapping Night threads, and the iCAR Lapping Nights threads.As for St. Eustache being good solely to see if you like lapping or not, I would have to say that Driftting Nights Time Attack is solely to see if you like lapping, not the track itself. It may not be the prettiest track, but there are next to no places to scrap your car (if you run the FULL track). Sanair and iCAR both have walls right on the outside of pretty quick corners, and not to mention that tire wear on the concrete at Sanair and iCAR is MUCH worse than at ASE.
Exact! St-Eustache n'est pas la meilleure piste où aller, mais elle a ses avantages. Comme il dit, pas vraiment beaucoup de murs et surtout c'est pas loin et pas cher. ASE offre du très bon service (rapport qualité/prix). Icar aussi est pas trop loin et offre des bons prix. @Jhh: Si tu veux des informations sur d'autres clubs, PM moi je t'enverrai tout ça!
 
J'ai eu une belle petite pensée pour toi cette seimane Trish. J'prendrai pas une heure à m'expliquer, en gros j'faisais du slalom à une vitesse un peu rapide pour la largeur de route que j'avais et à moment donné ça passait trop flush mais j'ai foncé quand même... heureusement que ma fenêtre était ouverte parce qu'en frappant l'obstacle ( un gros cône de plastique dur ) mon rétroviseur s'est replié.. mettons.. vraiment vite, et le miroir a terminé sa course sur moi, dans l'auto... mais il est encore en un morceau lol j'ai juste eu à le "re-cliper" en place et à reploguer les fils pour le miroir chauffant .. et passer un peu de compound sur le cover qui est peint. Mais ça fait un anecdote à conter lol
 
J'ai eu une belle petite pensée pour toi cette semaine Trish. J'prendrai pas une heure à m'expliquer, en gros j'faisais du slalom à une vitesse un peu rapide pour la largeur de route que j'avais et à moment donné ça passait trop flush mais j'ai foncé quand même... heureusement que ma fenêtre était ouverte parce qu'en frappant l'obstacle ( un gros cône de plastique dur ) mon rétroviseur s'est replié.. mettons.. vraiment vite, et le miroir a terminé sa course sur moi, dans l'auto... mais il est encore en un morceau lol j'ai juste eu à le "re-cliper" en place et à reploguer les fils pour le miroir chauffant .. et passer un peu de compound sur le cover qui est peint. Mais ça fait un anecdote à conter lol
 
J'ai eu une belle petite pensée pour toi cette semaine Trish. J'prendrai pas une heure à m'expliquer, en gros j'faisais du slalom à une vitesse un peu rapide pour la largeur de route que j'avais et à moment donné ça passait trop flush mais j'ai foncé quand même... heureusement que ma fenêtre était ouverte parce qu'en frappant l'obstacle ( un gros cône de plastique dur ) mon rétroviseur s'est replié.. mettons.. vraiment vite, et le miroir a terminé sa course sur moi, dans l'auto... mais il est encore en un morceau lol j'ai juste eu à le "re-cliper" en place et à reploguer les fils pour le miroir chauffant .. et passer un peu de compound sur le cover qui est peint. Mais ça fait un anecdote à conter lol
hahahaha lol!!! Avoue que c'est surprenant et marrant!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top