2010 GTI ?

Status
Not open for further replies.
Oui jai trop hate jai acheter la mienne il y a 1 semaine et elle devrais arriver dici 2 semaine !!

jai priis une 2 porte acier titane manuelle,avec les roue 18" et le toit ouvrant. Il y avais environs 4 mois dattente pour avoir la navigation et les option que je voulais avec la couleur donc f*ck off la navigation je ne voulais pas attendre 4 mois .. !.

jsuis a pied pour 2 semaine avec mon civic 01 DX ahha
 
I only need mine for June 2010 so I can wait :p

I strongly suggest you to order it soon if you want to have it for june. Especialy if you want to have options like Nav and if you want a specific color. I already have few GTI ordered for clients for this spring.
 
Thanks for the info JF.
Do you have one fully loaded to see and test drive ??
Gotta drive it first cuz im also lookin into the new A3 but I dont think I can get standard & Quattro so...

I miss my 2001 GTI also. meh
 
Thanks for the info JF.
Do you have one fully loaded to see and test drive ??
Gotta drive it first cuz im also lookin into the new A3 but I dont think I can get standard & Quattro so...

I miss my 2001 GTI also. meh

We have both manual and DSG available for test drive (1 manual, 2 DSG). The manual is a white 3 doors, with the cloth interior, sunroof and 18" wheels. Both of our DSG are carbon steel, 5 doors, sunroof, leather and 18" wheels.

I prefer the leather interior because the seats have more support.

For the A3 you can't get the manual transmission with the quattro, only DSG is available. The new thing for 2010 for the A3 is the TDI engine of the Golf/Jetta available FWD only.

Let me know if you want to try it !
 
j'ai fait un peu de recherche sur MR, mais je voulais un update des impressions sur une transmission DSG. est ce agreable a conduire en mode automatique ou si ca cogne? est ce que ca en fait un vehicule difficile a revendre? chez porsche, du moins avant la pdk, tu restes colle avec ta tiptronic...
j'hesite entre une confortline diesel wagon et une GTI 4 portes... je sais que c'est completement different, sauf que ce sera mon dayly driver, et il sera lettre pour mon entreprise dans un but de publicite... donc ici l'avantage de la wagon. par contre, une gti, c'etait un reve de jeunesse en 1990... et ca me ferait sourire d'en avoir enfin une 20 ans plus tard, meme si j'ai d'autres autos sport! vos impressions sont appreciees... et savez vous si il y a des gti disponibles a livrer des maintenant?
 
Les DSG sont vraiment très agréables à conduire. C'est complètement le jour et la nuit entre une automatique régulière. Les adeptes de transmissions manuelles vont peut-être avoir de la difficulté à faire le passage vers le DSG mais pour en conduire régulièrement c'est extrêmement efficace autant sur un GTI que sur un TDI.
 
37 000$ plus tax for a ALMOST fully loaded GTI? Wow.

For 40k you have an equally equipped (no NAV) A3 S-line. DSG FWD.
 
Les DSG sont vraiment très agréables à conduire. C'est complètement le jour et la nuit entre une automatique régulière. Les adeptes de transmissions manuelles vont peut-être avoir de la difficulté à faire le passage vers le DSG mais pour en conduire régulièrement c'est extrêmement efficace autant sur un GTI que sur un TDI.

do the new TDIs have shifter paddles? Will Canada be getting the TDI cup jetta?
 
^^ No shifter paddles on the TDI and I really don't know about the TDI cup. Sometime they have special editions like the TDI sport in 2005. Maybe we will be informed in 2010 but right now nothing for Canada :(
 
^^ No shifter paddles on the TDI and I really don't know about the TDI cup. Sometime they have special editions like the TDI sport in 2005. Maybe we will be informed in 2010 but right now nothing for Canada :(

thanks!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top