Florida's Finest RSX.

Les mags sont nice j'aime ben le orange! Mais le camber en arrière est laid! Je pense que j'ai le droit de donner mon opinion oui?.. Chaque fois que quelqu'un dit que c'est pas beau, y'en a qui le prenne personnellement..
 
Everyone complains about street racers, then everyone complains about street driven cars not being oriented. lolll retards
 
whats with you guys and thinking that everyone who mods a car is to be for performance and not just style?:dunno:

Since when has performance and style been completely independant?

A nice set of wheels with proper fitment and camber will look amazing and perform much better than this RSX, which arguably does not even look good and does not even perform well.

This car is a useless turd, it is even unsafe to drive.
 
Since when has performance and style been completely independant?

A nice set of wheels with proper fitment and camber will look amazing and perform much better than this RSX, which arguably does not even look good and does not even perform well.

This car is a useless turd, it is even unsafe to drive.

you read my mind my friend *tu*
 
Wow y'a toute des connaisseurs içi sur MR sacrament,vous avez tu des statistiques de char HF crasher par ans avec ça?Ayoye..esti que vous exagérer sa même pas d'allure cest FUCK ALL dangereux
 
Last edited:
Wow y'a toute des connaisseurs içi sur MR sacrament,sous avez tu des statistiques de char HF crasher par ans avec ça?Ayoye..esti que vous exagérer sa même pas d'allure cest FUCK ALL dangereux

Un autre DeKonink?

How about common sense?

Excessive camber, excessively stretched tires= less contact patch.

Less contact patch = less traction.

Less traction = reduced braking efficiency, reduced handling, reduced emergency input effectiveness.

You want a picture too?
 
Un autre DeKonink?

How about common sense?

Excessive camber, excessively stretched tires= less contact patch.

Less contact patch = less traction.

Less traction = reduced braking efficiency, reduced handling, reduced emergency input effectiveness.

You want a picture too?

Tout un physicien toi mais c'est encore une exagération,je doute fort que cette DC5 puisse perdre le contrôle si facilement en conduite de tout les jours et je pourais même m'avancer et dire qu'elle grip pas mal plus que beaucoup de chars OEM donc plus safe!Va pas comparé ça à un char de course S.V.P s'en ai pas un.Bon,oui y'a des nid poule mais je croit tu est asser intélligent pour les éviter et l'hiver on s'entend que ça roule pas.

Pourquoi vous chercher un problème là où il n'y en a pas?En plus,c'est même pas un char au Québec.Sa vous tente pas d'aller hate des ricers d'fond d'rang à place?Ah et oui Mr. le physicien,dit moi dont combien de % d'adhérence qu'il à de moin ou de plus qu'une DC5 OEM,tu doit le savoir si tu dit que c'est un-safe.
 
OEM tires: 215mm with limited camber
Hankook tires: 235mm stretched on a 10.5" rim with -5.5 camber

You sure about that?
 
OEM tires: 215mm with limited camber
Hankook tires: 235mm stretched on a 10.5" rim with -5.5 camber

You sure about that?
Sooo?Tu prouve toujours pas que c'est dangereux....Je veux savoir exactement combien de % d'adhérence que tu perd(ou gagne) en utilisant son setup vs OEM.Tu me dit que c'est dangereux,shoot moi des chiffres tu doit te baser sur quelquechose...ou tu ne fait que le penser en te fiant au aparence?
 
Sooo?Tu prouve toujours pas que c'est dangereux....Je veux savoir exactement combien de % d'adhérence que tu perd(ou gagne) en utilisant son setup vs OEM.Tu me dit que c'est dangereux,shoot moi des chiffres tu doit te baser sur quelquechose...ou tu ne fait que le penser en te fiant au aparence?

Are you kidding me?

If you want exact numbers, you'd need to know everything about the suspension geometry of the OE setup versus the aftermarket setup, including under progressive and constant load at numerous level of forces.

Common sense, that is all that's needed here.
 
Les roues arrières démesurées et en camber ridicule. Tout ca pour attirer l'attention. Ca m'a toujours fait rire des voitures traction qui s'installent des roues disproportionnées au look des muscle cars...
 
Just seeing the title of this thread i feared to see exactly this crap and I wasn't disappointed, whats worse is the immense FAIL of people responses, wow are there ever stupid comments
 
Back
Top