Photoshoot: This NSX Is Beyond Clean!

It looks incredible... but the owner's choice of tires leaves me hanging. Exclaim UHPs and Proxes4 belong on a 4-door accord.
 
love it! Teaser of mine:D
006.jpg

007.jpg

Did they drop the Rays and Volks Engraving on the Outside of the lips or are they fakes ? ( No harm meant, serious question )
 
no fake , son graver en dedans 18*10.5 +45 17*8.5 +40
j'ai recu sa mercredi passer:p
003.jpg

Nice ! Je me demandais juste car sur mes ancienes, et sur celle dans la pic du NSX orange, c'est graver ( Bossu ) sur le bors ( Juste avant les spokes ) j'avais les marques RAYS et VOLKSRACING d'écrit dedans, et je remarquais que toi non.

EX :

4430772603_0f381c4d7b_o.jpg


C'est sa qui a piquer ma curiosité, Je me demandais si Volks avait enfin decider de ''nettoyer'' sa.
 
oauis , je sais pas pkoi il sont pas graver a lexterieur comme synth19
je sais que lui cest des 19 et 18 pouce .. moi cest du 18 et 17..
son 18 a pas lair graver. peut etre que jme trompe
 
Son 18 c'est surement celle de derriere ? Si oui, regarde la photo du derriere sans pneus, il est graver, moi c'etais des 17 donc je sait pas si sa va par grosseur... mais de toute facon, avec les beau wheel covers noir en genre melange papier et materiel :p tu m'avais prouver que c'etais des vraies :p ( J'ai eu les memes avec mes 2 sets de Volks. )
 
non lui roule 18 en avant et 19 a larriere..
jai vue un post sur ces nouvelle roue sur nsxprime.com
http://www.nsxprime.com/forums/showthread.php?t=138789&highlight=synth19


Wheel: Volk TE37 (Formula Silver- only set in country in this fitment)
Sizes: 18x7.5 (offset: +30) and 19.9.5 (offset: +34)
Tires: Toyo TR1 205/35/18, and 255/30/19
Spacers: Front: 5mm spacer, Rear: 10mm spacer
Adjusted offsets: With spacers, It's +25 in the front and +24 in the rear.
 
who cares if the tires are good or not. I dont mind spinning on chinese tires if i had a NSX. It's honda's pride.
 
who cares if the tires are good or not. I dont mind spinning on chinese tires if i had a NSX. It's honda's pride.

bro you got an nsx on stoptech brakes and you wanna run uhp's?! atleast go with hankook rs3 or azenis but come on exclaim are crap!!!
 
Somebody should tell Rick Design what an NSX is supposed to look like. He probably could have saved himself tens of thousands of dollars too.



:dunno:

071810dmcc155.jpg



:bigup:


4766636970_58205fd519_b.jpg
 
This car is amazing. In every possible way. (The dash is fucking awesome.)

Even the CC rear lights...omg....I love it.
 
Back
Top