People who don't know how to wait in line.

metton que j'vois dans mon retroviseur un gars en moto qui passe entre les lignes pendant le traffic, si j'ouvre ma porte juste avant qui passe devant mon char pi qui fonce dedans. Est-ce que c'est lui qui est responsable ? (pour les assurances)

You're responsible. Only if the motorcycle hits you when you are driving normally is it his fault. As soon as you knowingly deviate course to block/hit it's your fault because you purposely took action to cause the accident.

I love everyone says they'll do something. The most I've gotten were people who block me on one side and i pass them on the other :thefinger.

Clearly most people don't have the balls to do what they say and if they do they'd have to be pretty damn fast about it and do it at the last second to get me. 30-0 is nothing.
 
You're responsible. Only if the motorcycle hits you when you are driving normally is it his fault. As soon as you knowingly deviate course to block/hit it's your fault because you purposely took action to cause the accident.

I love everyone says they'll do something. The most I've gotten were people who block me on one side and i pass them on the other :thefinger.

Clearly most people don't have the balls to do what they say and if they do they'd have to be pretty damn fast about it and do it at the last second to get me. 30-0 is nothing.

j'ai jamais dit que j'le ferait, c'etait juste une question comme sa.

why-so-serious-cat.jpg
 
metton que j'vois dans mon retroviseur un gars en moto qui passe entre les lignes pendant le traffic, si j'ouvre ma porte juste avant qui passe devant mon char pi qui fonce dedans. Est-ce que c'est lui qui est responsable ? (pour les assurances)

Oui , voir que tu serais dans le tord. En temps normal les lines pointillé ne sont pas faite pour rouler dessus, meme si certaine moto ce donne cette permission pour des raisons stupide mais bon on essayera pas de les rendre intellignet , c'est une cause perdu.

Et meme si tu le fais expres il faut quil prouve que ton intention etais de faire des lesions au motocycliste.....
 
You're responsible. Only if the motorcycle hits you when you are driving normally is it his fault. As soon as you knowingly deviate course to block/hit it's your fault because you purposely took action to cause the accident.

I love everyone says they'll do something. The most I've gotten were people who block me on one side and i pass them on the other :thefinger.

Clearly most people don't have the balls to do what they say and if they do they'd have to be pretty damn fast about it and do it at the last second to get me. 30-0 is nothing.

Aye mon cabochon , tu va tu finir pas comprendre que ton ostie de bike a pas d'affaire sur les lignes pointillé entre les char ou la voie d'accotement....va tu finir pas de rentrer ca dans ta petite tete ou ta tete est trop enfler dans ton CF helmet. TU est dans le tord pas celui qui ouvre sont ostie de porte.

Prend tes registration a 1000$ de ton bike compose le petit numero et pose la question. Apres vient nous dire les vrai choses ici.

Fack finalement tes un pissou, si quelqu'un te bloque et beux ten calisser une tu va te pousser avec ta bicyclette a moteur..brave big boy :yikes:
 
metton que j'vois dans mon retroviseur un gars en moto qui passe entre les lignes pendant le traffic, si j'ouvre ma porte juste avant qui passe devant mon char pi qui fonce dedans. Est-ce que c'est lui qui est responsable ? (pour les assurances)

Pourquoi tu serais responsable?? J'avais échapé ma cigarette a terre, j'ai voulu la ramassé, j'ai ouvert ma porte et bang le bike est passé en même temps, je ne m'attendais pas a ce qu'il y aille quelqu'un la...
 
Aye mon cabochon , tu va tu finir pas comprendre que ton ostie de bike a pas d'affaire sur les lignes pointillé entre les char ou la voie d'accotement....va tu finir pas de rentrer ca dans ta petite tete ou ta tete est trop enfler dans ton CF helmet. TU est dans le tord pas celui qui ouvre sont ostie de porte.

Prend tes registration a 1000$ de ton bike compose le petit numero et pose la question. Apres vient nous dire les vrai choses ici.

Fack finalement tes un pissou, si quelqu'un te bloque et beux ten calisser une tu va te pousser avec ta bicyclette a moteur..brave big boy :yikes:

What's this....

19. The driver of automobile “A” is 100 per cent at fault and the driver of automobile “B” is not at fault for an incident that occurs,
(a) when automobile “A” is backing up;
(b) when automobile “A” is making a U-turn; or
(c) when the driver of, or a passenger in, automobile “A” opens the automobile door or leaves the door open. R.R.O. 1990, Reg. 668, s. 19.

I'm sorry, you're full of shit, please try again or on second thought don't because you fail.
 
so i just had to call this woman a cunt at starbucks cuz she felt the need to pay over my shoulder while I was still first in line at the cash!! So many people cannot wait their turn. :(
 
Le stress le stress,le monde sont sur le café du matin au soir.....peu pas faire autrement .
 
I hate when people follow the metro running to find a door knocking everyone in their way... they think if they follow one door they will make it first inside when at the same time if they just stood still they would be right in front of a door. Idiots.
 
Back
Top