Photoshoot: Remember That M3 on Orange TE37's?

Quirck

Well-known member
Mmag01


Mmag02


Mmag03


Mmag04


Mmag05


Mmag06


Mmag07


Mmag08


Mmag09
 
Love the car, just can't stand the spoiler. Don't understand how someone could think that looks good on such a clean car
 
Love the car, just can't stand the spoiler. Don't understand how someone could think that looks good on such a clean car

Oui exact je deteste ces aileron de rice boy.

Je peut comprendre une aileron testé en souflerie pour aller a 300km/h sinon c,est de la scrap et ca détruit le look.
 
Like Mother always told you: Don't forget to wipe your tires before coming into the house!!!

Great garage, great cars, great shots. *tu*

EDIT: Great bikes.
 
Agreed with epic, the spoiler ruins it so bad...but other than that everything in all the pictures are sexy as fuck !!
 
Oui exact je deteste ces aileron de rice boy.

Je peut comprendre une aileron testé en souflerie pour aller a 300km/h sinon c,est de la scrap et ca détruit le look.

Je suis bien d'accord. Cependant, vu le look et les pieces utiliser sur cette m3, je dout que ce soit un aileron typique banc de parc non fonctionnel. Mais si c'est le cas: Fail
 
Oui exact je deteste ces aileron de rice boy.

Je peut comprendre une aileron testé en souflerie pour aller a 300km/h sinon c,est de la scrap et ca détruit le look.

looool , aileron de rice boy hummm , pences pas moi que c est un bon example de cet aileron.
 
Back
Top