New member of the VW family.

GLL

Legacy Member
Hi,

Here my MKV that I bought less than 2 weeks ago :

IMG_3073_resize.JPG

IMG_3082_resize.JPG


Big differences ( power *tu* ) between my MKV and my old car ( Celica GT 2003 ).

Yes I want to drop the car and change the wheels, but not this year, maybe next summer.

Is there a place in MTL or Canada ( online ) I could buy a little antenna ?

Thanks!
 
^^ Merci!
Es-tu capable de me sortir le prix de la pièce chez le dealer ?

Oui chez Niquet, je ne crois pas retourner là-bas pour l'entretien puisque le garage est loin de chez moi.
 
^^ Thanks.
The antenna is broken, it's holding with a piece of tape and I guess a smaller antenna would look better.

I will go with a drop + wheels before the chip, sorry! :p
 
On tiens pas sa en stock chez Audi vue que la pluspart des vehicule ont deja un antenne style shark ( mercedes,bmw) color match avec le char. Faudrais que j`aille checker de lautre bord chez Vw. Jai pas toutes leurs parts dans mon systeme!
 
On tiens pas sa en stock chez Audi vue que la pluspart des vehicule ont deja un antenne style shark ( mercedes,bmw) color match avec le char. Faudrais que j`aille checker de lautre bord chez Vw. Jai pas toutes leurs parts dans mon systeme!

Ok laisse faire alors.
 
no dealer has the short antenna no more, last dealer i can think of was vw prestige, if they dont i have seen at doc pare-brise , if not ebay, it is not a vw original part btw
 
J'ai aucun doute que la chip fait une grosse différence, je vais d'ailleurs être en mesure de voir la différence prochainement quand un collègue va chipper sa A3.
 
Back
Top