Meat Glows Blue in Shanghai

Sandro_Bit

New member
http://www.weirdasianews.com/2011/04/24/meat-glows-blue-shanghai/

Straight out of a science fiction tale comes this true story of blue glowing meat in Shanghai, China. Some pork purchased in supermarkets in Changsha City emitted a blue glow much to the surprise and fear of those who had cooked some of the meat and eaten it in various appetizers.

Glowing-pork.jpg


Although none of the experts consulted admitted they had never seen such a thing, they all concurred that “blue glowing pork” is caused by secondary bacterial contamination. Shanghai Health Supervision Department food experts say the pork that has been contaminated by phosphorescent bacteria is still safe to consume after cooking and heating.
 
Plein de monde mange du mcdonald et bien souvent la viande est verte avant qu'il la fasse cuire.
 
Plein de monde mange du mcdonald et bien souvent la viande est verte avant qu'il la fasse cuire.

ont ce racontais des truc du genre en 6eme année au primaire ...la journée de mes 12 ans jai compris que cetais des imbecilité...
 
ont ce racontais des truc du genre en 6eme année au primaire ...la journée de mes 12 ans jai compris que cetais des imbecilité...

Eh la soeur de ma mere a travailler chez mcdonald et je te garantie que elle a vu ca...faut croire que tu était plus intelligent a 11 ans.

je m'en calisse que tu me crois pas, un de mes chum a vu la meme chose chez belle province, le boss lui disait de mettre ben du poivre et des épices et défois tu colorant a viande, tu refuse de le faire, il te calisse dehors. Encore la tu me crois pas mais j'en ai rien a crisser.
 
Back
Top