Event Coverage: Drag Fever, 18 sept

DannyITR

Administrator
Staff member
displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php


Pour la gallerie au complet:

http://montrealracing.com/vbgallery/browseimages.php?c=1118
 
Very nice day and event,

I got my toolbox stolen later that day around 5pm, I'm actively looking for a grey pickup(5-6guys) that was parked on the side near the track towards the end.

I left it unattended(took the chance and paid for it) for one run and it dissapeared and only them could have seen it.
I asked them, they didn't see shit yet they were the only people 60 ft around.

just trying my luck if anybody has pictures of it in the background, on the raging moment I didn't think of taking the plate #.

But it was a GOOD event, so many cars and great ones at that it was crazy.
 
^^

non du tout ... c'était quoi le moteur ?


btw

6 heures de route partir de Rimouski pour monter à napierville..mais je regrette pas !

vraiment un méchant beau show, il fesait très beau ! ( comme l'été )

Ps : il a beaucoup plus de calibre dans votre coin qu'au festidrag de mont-joli ahah

merci pour la photo hehe

 
La smart avait un moteur de motoneige un r1000 turbo. On était juste a coté de eux avec le groupe de Dan performance on avait 6 voitures qui coursait dans le sspa.
 
You won the event right?

si tu parles du sspa non ce n'est pas eux qui on gangé c'est le conquest de Dan performance qui a gagné le sspa. A moins que la civic est gagné dans une autre catégorie.
Malheureusement je n'ai pas vue de photo du conquest dans les images prises durant l'évènement.
 
her is a run of Kosta(Mr.UR) and myself.
His car is stooopid Fast, he ran 11.11 to my 14.64 ... still good fun.
both cars are products of the great work from Auto Laminar. i just need boost..lol


 
si tu parles du sspa non ce n'est pas eux qui on gangé c'est le conquest de Dan performance qui a gagné le sspa. A moins que la civic est gagné dans une autre catégorie.
Malheureusement je n'ai pas vue de photo du conquest dans les images prises durant l'évènement.

Ah ok! mais c'était lui en finale contre la conquest ou l'autre civic blanche?
 
Back
Top