why people likes chrysler 300c?

Ayashifx55

New member
Why does people like 300c so much? Its such a low value car but has so much things , tons of spaces , confortable , looks baller , pulls pretty good on highway especially the srt8 , can be unbadged and have a rolls royce look.

So why the 300c? I was thinking abt having one so i can look successful , i checked youtube , i remember seeing it beat many cars on drag.
 
Nice car but parts are expensive if you don't know someone. I have made a quote for a 300 AWD ... 450$ by ball joint. But I don't know about the RWD one, hope it's cheaper cause they are great cars.
 
so do you hate the car or you love it? is this a bashing thread on the 300c or whut broseph?
 
sauf qu'a 70 000km les tables, les tie-rod et les ball joint sont fini et c'est asser dispendieux a remplacer
 
sauf qu'a 70 000km les tables, les tie-rod et les ball joint sont fini et c'est asser dispendieux a remplacer

Mon père a rendu le sien à 160 000km et il y avait encore rien de lousse dans le devant. mais il a fait juste du highway faut préciser.
 
sauf qu'a 70 000km les tables, les tie-rod et les ball joint sont fini et c'est asser dispendieux a remplacer

been there done that. J'aime le styling de la SRT8. J'ai eu un Magnum et elle ma laisser un gout amer. Vraiment une voiture qui semble cheap de tout et partout, mais quand meme solide en meme temps. c'est peut-etre moi qui est habituer aux voitures plus heavy duty.

pour l'hivers tout depends des pneus d'après moi. Aucun probleme avec mon Magnum open diff RWD.
 
Back
Top