Australia: Vaccinate your children or lose benefits

Sandro_Bit

New member
On their way to owning your body and what they decide to put inside of it. Get people addicted to a system then threaten to take away the welfare when they don't do things you want them to do.

http://www.abc.net.au/news/2011-11-25/immunise-or-lose-benefits-parents-told/3694236

Parents who do not have their children fully immunised will be stripped of family tax benefits under a scheme announced by the Federal Government.


The Government says 11 per cent of five-year-olds are not immunised and has announced a shake-up of the system which will take effect from July 1 next year.

Under the changes, families who refuse vaccinations face losing up to $2,100 per child in benefits.

Families will need to have their children fully immunised to receive the Family Tax Benefit (FTB) Part A end-of-year supplement.

A new immunisation check will be introduced for one-year-olds to supplement the existing immunisation checks at two and five years of age.

The FTB supplement, worth $726 per child each year, will now only be paid once a child is fully immunised at these checks.

Families are already required to have their child fully immunised to receive Child Care Benefit and the Child Care Rebate.

Children will also be required for the first time to be vaccinated against meningococcal C, pneumococcal and chicken pox.

Children will also be immunised against measles, mumps and rubella earlier, at 18 months instead of the current four years of age.

Health Minister Nicola Roxon is also announcing today a new campaign to advise parents and healthcare providers on what they can do to protect babies from whooping cough.

All parents of newborns will receive letters providing information on immunising against whooping cough and how to identify the disease and prevent it spreading.

"We know that immunisation is fundamental to a child's lifelong health and that's why we want to make sure children are immunised at the right time," Ms Roxon said.

The Government says the changes will deliver savings of $209.1 million over four years.
 
Last edited:
They probably just want to avoid a case where the child gets sick when he could've been immunised instead. Probably save a ton of money in the process.
 
GOOD, sending your kid to school without being vaccinated is a health risk for all the other kids.
 
L changement va apporter des économie.

La vente d'antibiotique va diminuer,la vente de médicaments hors-controle va diminuer les consultation vont diminuer...En quoi cela va réelement apporté l'économie énnoncé?
(À part dans la poche du gouvernement)

Je serait pret à perdre 2100$/mois pour ne pas voir mon enfant se faire injecter les cochonneries.
 
^You are the idiot, vaccines are filled with mercury and many other things that are a detriment to their health.
 
^^you're an idiot I feel bad for your kids

Man you are fucking clueless, germs spread whether you're vaccinated or not. Forcing poisonous vaccines isn't going to make them immune to fuck all, it's just going to kill them slowly, turn them into passive, almost brain dead civilians.

I still laugh to this day at people who got the H1N1 vaccine, while they all drop dead in 20 years from now due to cancers or even new virus/diseases.
 
Le système de santé est publique en Australie ?

Moi je suis pour ce genre de truc quand c'est la communauté qui paie.

Pourquoi les contribuables devraient payer des milliers de dollars pour soigner un enfant qui est malade parce que c'est parents hyppies/tinfoil ont refusé un vaccin à 20$ ?

On est pas rendu à 80 ans d'espérance de vie en refusant les progrès de la médecine....Les vaccins classiques ça fait pas loin d'un siècle qu'on les utilise avec juste des avantages, pourquoi qu'on s'en passerait ? Ah oui....ça donne le cancer et ça contrôle notre cerveau.

Je le répète, messieurs les conspirationnistes, avec un système de santé publique y'a aucun intérêt à rendre la population malade. Anyway avez vous idée du nombre de personnes qui devraient être impliquées ? Donc on peut supposer que l'intention est bonne....est-ce qu'il y a eu des erreurs dans les vaccins ? C'est comme la médecine c'est évident que c'est pas parfait...mais ça fait 100 fois plus de bien que de mal.
 
ciboire qui en a qui ont pas d'allure
ne pas faire vacciner son enfant devrait etre une offense CRIMINELLE

je peux meme pas croire qui a des parents qui hésitent pour un vaccin, wow

je comprend pourquoi on recommence a voir des épidémies de rougeole avec une mentalité de meme maudite marde

c'est comme les pneus d'hiver, si la population écoute pas, tu passes une loi, ca devrait etre obligatoire la vaccination, ni plus ni moins
 
^Fox et Nuclear blast you guys are so out of wack I don't even know what to answer.

1)Vaccines have side effects, one of which is Autism.
2)Our life expectancies have gone up because of Engineer ( Sewer systems etc..), also infant mortality has gone down because they aren't exposed to historical conditions.
3) Vaccines are very ineffective, they often cost more to produce and distribute than benefits in terms of social finances.
4) Our government is in bed with the pharmaceutical companies, if we follow your logic than thousands of vaccines will become mandatory.
 
ciboire qui en a qui ont pas d'allure
ne pas faire vacciner son enfant devrait etre une offense CRIMINELLE

je peux meme pas croire qui a des parents qui hésitent pour un vaccin, wow

je comprend pourquoi on recommence a voir des épidémies de rougeole avec une mentalité de meme maudite marde

c'est comme les pneus d'hiver, si la population écoute pas, tu passes une loi, ca devrait etre obligatoire la vaccination, ni plus ni moins

x2

Une fille a ma job son gars a eu la rougeole....c'était pratiquement éliminé mais c'est revenu. J'y demande : "Y'a pas des vaccins pour ça ? "..... Oui mais les vaccins on essaie d'éviter le plus possible. Bravo la grande ton gars vient de manquer une semaine d'école à souffrir le martyr sans compter le risque de rentre malade ses 2 frères....
 
^So, the kid's fine now right? She went through it and now she is immune. Do you know how bad vaccines are? They are fucking devastating when administered to children.
 
^Fox et Nuclear blast you guys are so out of wack I don't even know what to answer.

1)Vaccines have side effects, one of which is Autism.
2)Our life expectancies have gone up because of Engineer ( Sewer systems etc..), also infant mortality has gone down because they aren't exposed to historical conditions.
3) Vaccines are very ineffective, they often cost more to produce and distribute than benefits in terms of social finances.
4) Our government is in bed with the pharmaceutical companies, if we follow your logic than thousands of vaccines will become mandatory.

1) Nope, looking through windows have side effects, one of which is cancer. Inb4 bunch of videos. D'ailleurs ils sont où les millions de cas de maladies extraordinaires qu'on était supposés d'avoir à cause des vaccins de H1N1 ?
2) LOL, enlève les hopitaux et la médecine moderne et l'espérance de vie tombe à 40-50 ans top. Dans l'ancien temps t'avais juste une vulgaire infection et tu mourrais.
3) LOL again.....ineffective, yeah right. T'oublies peut-être qu'on a rayé un nombre incalculable de maladies de la map grâce à la vaccination.
4) Si on suit TA logique on se ferait bourré de vaccins qui servent à rien. Je sais pas toi mais moi j'ai eu mes vaccins quand j'étais petit mais depuis ce temps là rien. Les vaccins de bases quoi, méningite, rubéole, coqueluche etc. Je dis pas que les compagnies pharmaceutiques ne poussent pas leur produits...mais de là à dire que le gouvernement donne des médicaments NUISIBLES volontairement à la population y'a une esti de marge.
 
^So, the kid's fine now right? She went through it and now she is immune. Do you know how bad vaccines are? They are fucking devastating when administered to children.

Oui le kid va bien...à part qu'il a perdu une semaine d'école, a souffert le martyr pendant 4 jours et a couté quelques milliers de dollars aux contribuables en soin de santé. Dire qu'il aurait pu être immunisé avec un vaccin à 20$ à la place.


On pourrait faire ça autrement. Si tu fais pas vaccinner tes enfants et qu'ils attrappent une maladie à cause de ça et bien la RAMQ ne couvre pas les frais...deal ? Tu vas voir comment ça coute passer une semaine a l'hopital avec une méningite lol.
 
Esti qui en na qui sont bouché rare comme fox et blast.

Chez moi ont na pas été vacciné pour le H1N1 et personne est malade ou mort.
Mes parents se sont fait vacciné et ma soeur et mon frere,par la suite sont tous tomber malade.

La varicelle ,pourquoi un vaccin?Y va l'avoir 1 fois et ensuite fini.
 
Ah pis ton System privé, si le kid avait tomber malade malgré le vaccin pis t'avait pas les moyen du bord pour l'emmener chez le médecin t'aurait foutu quoi,t'aurait chialer contre le System privé.
Pitoyable,vous changer de coup d'oeil chaque fois qu'il ya un ti changement.
 
Je parle pas du H1N1 on s'en calice c'est la fucking grippe, ça tue pas personne et c'était sur une base volontaire à ce que je sache...donc théoriquement tu y allais si toi ou quelqu'un de proche de toi a un système faible et que c'était dangereux.

Je parle de méningite, rubéole, coqueluche et les autres....tsé les maladies qu'on sait même pas c'est quoi parce que la vaccination est tellement efficace que plus personne ne les attrape.
 
Oui le kid va bien...à part qu'il a perdu une semaine d'école, a souffert le martyr pendant 4 jours et a couté quelques milliers de dollars aux contribuables en soin de santé. Dire qu'il aurait pu être immunisé avec un vaccin à 20$ à la place.


On pourrait faire ça autrement. Si tu fais pas vaccinner tes enfants et qu'ils attrappent une maladie à cause de ça et bien la RAMQ ne couvre pas les frais...deal ? Tu vas voir comment ça coute passer une semaine a l'hopital avec une méningite lol.

Why I pay taxes just like you, probably even more. The fact is people that do not get vaccinated do not affect the droids that do. You see if I don't get vaccinated (which I never do) and you do, how can I hurt you? You are so wrong about hospitals, more people die a year of pharmaceutical interactions then illegal drugs!!!!!! The pharma industry is THE cancer of our society, they are involved in so many aspects of the medical system and the government system. Look at our government representatives, a lot of them come from pharma. Did you know Mr. Blast that vaccines have all kinds of delayed affect on men? Including reducing testosterone and fertility rates.

It's like the cervical vaccines, it has absolutely no use. It treats one in thousands of viruses, same goes for any, if not all vaccines.

You really need to search for yourself and figure this out before making judgements. Even more so, if you wish to get vaccinated, that is fine by me, but do not force me to do so.
 
Back
Top