piercings or tattoes - show us what you got !

my left arm

K2020_008393_0006_DSCF0023.jpg


interior right bicep,photo from when it was done,not best quality.
2222222.jpg

11111.jpg
 
Used to have lots of piercings. Took them all out because other than snatching them on shit or breaking my teeth they didn't do much for me anymore. I had posted a pic of my sleeve a while back. Here it is again. All the work done by Anam at www.TheKustomKulture.com. The portrait is my father when he was about my age. I have other tatts on my right arm, back and leg. Just haven't had a chance to take pics of them.

this is fucking ridiculous. What a gorgeous piece of art. I wouldn't know what to pay the artist for that, it's honestly incredible.
 
Titslover 4 presidents hahaha!

J'ai toujours voulue avoir des "hand pieces" mais jamais trouver une inspiration.

Pour ma part voici le mien, rien de fou comme certains. Mais c'est ma petit sœur qui me la fait, c'étais sa première grosse pièce! Je trouve ca cool d'avoir un tattoo fait par ma sœur. Btw il est pas encore fini.

je cherche de quoi pour me fair un full neck depuis plus que 1 ans et je trouve pas ... sa suck en crisss un manque dinspiration
 
Mais au moin vous attendez. Ça me fait capoter le monde qui se fait faire de quoi juste parce que. Malgré que je l'ai déja fait dans l'passé! LOL!
 
jai dautre idee pour finir mon dos sauf que je veu telement un full neck que jai pas envie de fair autre chose ... ca suck hard je suis en manque de tattoo calisss ses pire que lcrack
 
jai dautre idee pour finir mon dos sauf que je veu telement un full neck que jai pas envie de fair autre chose ... ca suck hard je suis en manque de tattoo calisss ses pire que lcrack

Tellement vrai...Les premieres minutes je me disais : criss tu tes embarquer dans quoi la.... Quand on a fini on dirait je m'ennuyais du feeling. Un chance ma soeur est occuper et moi aussi sinon je pense j'aurais pamals d'encres haha
 
Frais faite ! manque les shades de blanc dedant , Jai 2 morceau donc un grim reaper sur lepaule , c'est les 2 morceau principale pour ma full sleeve !
Jvais metre des pics du grim deman
do858g.jpg
 
Titslover, by far one of the more alpha tatted guys iv'e seen on the website. Serious respect for the ink and dedication. I wish I had the balls to get tatted like that.
 
Honey Badger by Saba at KustomKulture

380460_10150445585038807_516993806_8726354_584279813_n.jpg

Zombie by Anam at Kustom Kulture.. the other leg which is a Coalition SAMAS from the Rifts RPG was done by Randy but I don't have a good pic of it

66637_151208238253796_100000938627385_212370_4167625_a.jpg

Got this one 13 years ago by Randy at KustomKulture (when he was at Ancient Arts)
n516993806_681417_3852.jpg


Also working on a Dragon forearm sleeve
 
Nice stuff guys!

I am getting my legs done, and i dont have any pictures right now, but here are 2 video of me getting inked.


 
c'est la derniere photos que j'ai, mais en ce moment, il est rempli en majeur parti. il n'est pas fini, il me reste tout le haut a faire, car il manque la queue du phoenix qui doit etre fait au free hand parce que c'Est supposé entouré le morceau du haut. je reposterai quand il sera fini. J'ai également toutes les fesses de faites, que je ne montrerai pas.

photo.jpg
 
Back
Top