Sons Of Anarchy Thread

That's all Clay ... could have hired any black man just to make it look like the niners , I truly hope the kid ain't dead or else ... Jax and his wife are gonna go ape shit ... and if that's the case Jax's wife ( can't believe I forgot her name right now ) will definitively kill Gemma.

Tara is her name, and I think it was the cop(Eli) who is pissed that sent those people to shoot up Jax!
 
Why da fuq aint nobody running after chibbs? I mean Jax is chilling at home talking with his wife and shit while chibbs might be dead or in danger (they dont know whats going on) they just left him with Frankie
 
^^ the new snitch at the table im pretty sure

fuked up episode last night seriously

Chibbs gotta stay alive
 
Messemble dans une saison Juice l'avais dis qui étais d'origine negre et ca avais bien passé... ma mémoire fait p-e default.

Al
 
ye cave juice ils auraient du leur dire que sont pere est noir depuis la 4ieme saison au lieu de se faire blackmail comme sa. Je pense pas que samcro gives a shit si le gars est pas un blanc vue qu'ils aiment bcp juice
 
ye cave juice ils auraient du leur dire que sont pere est noir depuis la 4ieme saison au lieu de se faire blackmail comme sa. Je pense pas que samcro gives a shit si le gars est pas un blanc vue qu'ils aiment bcp juice

Not how it works, rules are rules. Same reason why jax hasn't killed clay yet and is awaiting to get evidence for club approval.
 
J'aimerais ça que Juice se fait descendre il me tappe sur les nerfs il est toujours entrain d'être piteux. Pis le gros là avec la tête frisée, y'es tu pas crédible lui haha...

L'ex hell angels happy qui a lair dun tueur es le plus credible
HappyTrope_1050.jpg


Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
 
Back
Top