Any Mr members?

Status
Not open for further replies.
Pictures, phone numbers, personnal email, job info...holy crap, they went sh!t cray with this group!
 
lol... je connais cette fille par personne interposée. Ça pas l'air d'être une lumière...


Mylène Lapierre est la tatoueuse de TDF. Elle a fait plusieurs tatouages avec le logo de TDF, dont celui qui est affiché sur leur seule page Facebook qui reste en ligne. Elle gère Shaman Tatouages qui est déjà connu pour faire des tatouages de symboles néo-nazis à des suprémacistes blancs. Elle est d’ailleurs elle même une ancienne néo-nazie.
Compte Facebook: http://www.facebook.com/MymyyZombie?fref=ts
 
Once again society has proven that white man is not allowed to have private groups for them and only them. Women have groups, Muslim men have groups, blacks from Haiti, Africa or other places all have groups separated by country should they choose it. Asians have groups, but white male groups automatically = bad things and they shouldn't exist. I find it ironic that it is a FEMINIST group who is leading this attack on a "masculinist" group.

complete and utter bullshit, especially when it was so obvious that this was a "just for shits and giggles" group.
 
Am I the only one dying of laughter here. The facebook posts are hilarious, why was I unaware of this group..


IMO not much worst then some jokes we make here
 
Haha yeah all the post on this facebook page were fcking hilarious!!

BTW like i've said so many time, one of the most hated race is the White young hetero boys!
 
Am I the only one dying of laughter here. The facebook posts are hilarious, why was I unaware of this group..


IMO not much worst then some jokes we make here

qft

Gang de jeunes hommes qui feraient surement pas mal à une fille dans la vrai vie.

Société de matantes.
 
moi jtrouve ça taré... jpense pas que jme ferais faire des tatoos, collants groupe facebook d'un groupe qui généraliserait de même (ex:Tous des caves)...ok ben continuez à vous crossyink debord pis faites vos sandwichs tout seul
 
if you have no respect for woman, you have no respect for your mom. When my wife gave birth to my son I realized that woman > men...
 
Complètement ridicule. Je pense que la réaction des femmes par rapport à ce groupe fait juste me confirmer que ce sont TDF en fin de compte.

*EDIT* je suis aller lire certains commentaire et j'avoue qu'il y en a quelque uns qui semble vraiment caves, mais sinon... c'est pas du sérieux la.
 
Complètement ridicule. Je pense que la réaction des femmes par rapport à ce groupe fait juste me confirmer que ce sont TDF en fin de compte.

*EDIT* je suis aller lire certains commentaire et j'avoue qu'il y en a quelque uns qui semble vraiment caves, mais sinon... c'est pas du sérieux la.

Les ideologies neo-nazis ca a commencé avec du pas serieux...il y a tjrs une part dhonnete dans de tels propos

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top