How you car sits

Those studded muds that much better than the BFGs in the winter? Everybody said the All Terrains are bad in the snow, but mine have been fine up until now.

I ran my AT's last winter and it was fine.. My Studded MTs go great tho ( the studs make all the difference ) Im just running them to pretty much kill them since they wont be legal next year ( or the year after I forget ) Then Ill be running my AT's as my winters and will have a new set of wheels/tires for summer.
 
I ran my AT's last winter and it was fine.. My Studded MTs go great tho ( the studs make all the difference ) Im just running them to pretty much kill them since they wont be legal next year ( or the year after I forget ) Then Ill be running my AT's as my winters and will have a new set of wheels/tires for summer.

What tires are ya thinking about? I'm trying to choose my next set as well.
 
2ltpkkz.jpg


Dommage que je n'avais pas mon bon appareil photo...
 
^^ c'est tu fiable des evo de ces années là ?
Surveiller le crankwalk, sinon je ne sais pas encore, dans l'état qu'il est, je pense que ca va prendre un certain temps avant de le savoir aussi.

Nice step up from the Sentra!
Thanks! J'ai encore mon sentra, si quelqu'un veut l'acheter je le vendrai mais sinon je me tord pas un bras à le vendre, il va tellement ben, lol.
 
fuck els photos valent pas de la marde sur un nexus7 (camera frontale seulement)

mais sérieux ceux sur la rive-sud restez chez vous, même les AWD sont pris dans el sbancs de neige, ca prends de la clearnace aujourd'hui, pas juste de la traction!
 
fuck els photos valent pas de la marde sur un nexus7 (camera frontale seulement)

mais sérieux ceux sur la rive-sud restez chez vous, même les AWD sont pris dans el sbancs de neige, ca prends de la clearnace aujourd'hui, pas juste de la traction!

Si je ne suis pas resté pogné avec mon tucson à 8h quand aucune déneigeuse était passé y doit avoir pas mal d'autos qui peuvent passer.
 
things have become much more interesting...

when I came home around 9:00 :

DSC_0758.jpg


about 15 minutes ago...yes there is a truck stuck in the front yard:

DSC_0764.jpg
 
Back
Top