Aware me your car insurance brokers please

rollingsound

New member
Hello everyone, looking to get a new car insurance BROKER not a company but a new BROKER. Please let me know who you're with if you like them. If they speak english it's a bonus but by no means a requirement.

Thanks!

Mods please move thread if needed.
 
Moi je suis avec Osbourne & Lange pour tout, très satisfait!

OSBORN & LANGE INC.
Agences d'assurances Randle (2000) Inc.

Ibrahima Thiam
ithiam@osborn-lange.com
Courtier en assurance de dommages des particuliers/
Personal Lines Damage Insurance Broker
Tel.: 514-694-4161 Extension: 208
Fax: 514-630-4167
www.osborn-lange.com
 
This broker was referred to me from someone on Montreal Racing yeeaaarrrsss ago. I think it was Nick back then. She has since saved my friends and family thousands, often while getting better coverage in the process. For instance, when I had my sti, the best quote I could get was $1700/year. She got it for me for $800/year with more coverage and a lower deductible. Even with my motorcycle, I was paying $30 a month with desjardins. I emailed her for fun, and she lowered my rates to $18/month.

I've also called her with regards to insurance related advice (even when she's not my provider, for instance with work) and she's always more than helpful and extremely knowledgeable.

She's also perfectly bilingual.

Just please don't waste her time. If she gives you a better rate, take it!

Nancy Fafard
Courtier en assurances de dommages des particuliers
Personal-Lines Damage Insurance Broker
_____________________________________________

Rochefort Perron Billette & associés inc
80 Nicholson, Salaberry-de-Valleyfield Québec, J6T 4N2
450.373.1545 ext. 264
514.395.8703
1.800.363.5166
Télécopieur / fax: 450.373.2481
Courriel / e-mail: nancy.fafard@rpbassurances.com
Visitez notre site internet / web site: www.rpbassurances.com
 
This broker was referred to me from someone on Montreal Racing yeeaaarrrsss ago. I think it was Nick back then. She has since saved my friends and family thousands, often while getting better coverage in the process. For instance, when I had my sti, the best quote I could get was $1700/year. She got it for me for $800/year with more coverage and a lower deductible. Even with my motorcycle, I was paying $30 a month with desjardins. I emailed her for fun, and she lowered my rates to $18/month.

I've also called her with regards to insurance related advice (even when she's not my provider, for instance with work) and she's always more than helpful and extremely knowledgeable.

She's also perfectly bilingual.

Just please don't waste her time. If she gives you a better rate, take it!

Nancy Fafard
Courtier en assurances de dommages des particuliers
Personal-Lines Damage Insurance Broker
_____________________________________________

Rochefort Perron Billette & associés inc
80 Nicholson, Salaberry-de-Valleyfield Québec, J6T 4N2
450.373.1545 ext. 264
514.395.8703
1.800.363.5166
Télécopieur / fax: 450.373.2481
Courriel / e-mail: nancy.fafard@rpbassurances.com
Visitez notre site internet / web site: www.rpbassurances.com

I agree with you that they have good prices, but the service is awfull.. Anyways its always like that with brokers
 
I agree with you that they have good prices, but the service is awfull.. Anyways its always like that with brokers

Un assureur direct ne peut pas magasiner pour toi le marcher a chaque 1 ou 2 ans pour être sur que tu a encore le meilleur deal possible. De plus, a ton renouvellement tu va seulement recevoir par la poste le même contrat que l'année passé sans avoir vérifier si il y a eu des changements. La est la grosse différence sur le service d'un courtier, sans oublier qu'il va tout faire pour te garder comme client.

C'est un service qui vous est offert gratuitement.
 
I'm with Osborne & Lange as well.

Ask for Rob Mitchell
514-694-4161 Ext.:208

Really cool guy/

Tell him Matt referred you.
 
Un assureur direct ne peut pas magasiner pour toi le marcher a chaque 1 ou 2 ans pour être sur que tu a encore le meilleur deal possible. De plus, a ton renouvellement tu va seulement recevoir par la poste le même contrat que l'année passé sans avoir vérifier si il y a eu des changements. La est la grosse différence sur le service d'un courtier, sans oublier qu'il va tout faire pour te garder comme client.

C'est un service qui vous est offert gratuitement.

Jai tu dis que les Cie d'assurance c'etais le best shit et puis qu'un courtier c'etais de la Marde ? Non

J'ai tu dis que les prix sont meilleur avec Desjardins, BNC, watever ect ect ? Non

Jai juste dis que le service chez Rochefort Perron Billette & associés inc est de la marde
 
Jai tu dis que les Cie d'assurance c'etais le best shit et puis qu'un courtier c'etais de la Marde ? Non

J'ai tu dis que les prix sont meilleur avec Desjardins, BNC, watever ect ect ? Non

Jai juste dis que le service chez Rochefort Perron Billette & associés inc est de la marde


I agree with you that they have good prices, but the service is awfull.. Anyways its always like that with brokers

Non, tu a seulement dit que le service avec un courtier est mauvais. Je suis pas d'accord avec toi donc j'ai répondue avec mon point de vue de courtier
 
Back
Top