Des bars ouverts jusqu’à 6h du matin en juin à Montréal, c'est confirmé!

Alors autrement dit asteur on va pouvoir ce faire rentrer de dans par du monde trop saoul en allant travailler le matin.
 
Last edited:
Love the idea but why the hell would they do it the weekend AFTER F1 weekend??? idiots.

Would make partying that much better for all of us who want to party that weekend + people from out of town.
 
imagine fathers with 17 year old girls dresssed like pros leaving at 11:00 ,
daddy come and pick me up on your way to work 6:30 thanks!

Drunk drivers in the morning ?

Anyway if it'S well organized and brings more money for a new hover bridge ... why not
 
Les bars:

Le Bistro à Jojo, 1637 Saint-Denis
Point Bar, 2017 Saint-Denis
Café Hookah Lounge, 1699, Saint-Denis
Bar Passeport, 2037 Saint-Denis
Pub L’Île noire, 1649 Saint-Denis
Pub L’Abreuvoir, 403 Ontario Est
Loup-Garou, 1738 Saint-Denis
Bar Diablos, 1693-A Saint-Denis
En cachette, 1765, Saint-Denis
Le Saint-Bock, 1749 Saint-Denis
L’Amère à boire, 2049 Saint-Denis
Pub Quartier latin, 318, Ontario Est
Ziggy’s Folies, 1470 Crescent
Burger Bar Crescent, 1465 Crescent
Bar Électric Avenue, 1476-A Crescent
Bar Seven, 1432 Crescent
Bar Winnie, Pub Winston Churchill, Cellier Karina, 1455-59-61-65A Crescent
Xotica, 1466-A Crescent
Club Extreme, 2020 Crescent

La liste est trop petite, check ben les gars se battre dans le line up des bars déjà bondés à 3 a.m.
 
it's been common in many European countries for a long time. People just go to the clubs later, around 12:30-1 even 2am and leave around 5.
 
I'm anxious to see what it could do for concerts! Never mind actually drinking until 6, but what if we can get "mega shows", with festival type lineups, all playing one night?


EPIC
 
I can't believe this...the government is actually considering giving you more freedom and you complain?

So what if YOU don't like to go out till 6am. Maybe other people do.

And please explain how you come to the conclusion that more people will drink and drive if bars close at 6...as if a bar closing at 3 wasn't opened long enough to get hammered!?
 
C'est sur que le gars saoul qui se ramène une fille va dire vient t'en on prend le train. Il va plus dire vient me flatter la cuisse dans mon civic j'ai un gros p-flow.
 
Ca va mal les bars dans ce coins la de Montréal. Les bars sont vraiment pas aussi plein qu'avant, c'est dur pour eux. Arrêter de penser que les gouvernements vous font des cadeaux, c'est juste pour que vous restiez plus longtemps dans les bars pour brasser l'économie.

Sortir dans ce coins la de Montréal, pour 5h tu t'en sors pas en dessous de 100$ alors les gens qui ont déja plus une cennes reste chez eux.
 
Les bars:

Le Bistro à Jojo, 1637 Saint-Denis
Point Bar, 2017 Saint-Denis
Café Hookah Lounge, 1699, Saint-Denis
Bar Passeport, 2037 Saint-Denis
Pub L’Île noire, 1649 Saint-Denis
Pub L’Abreuvoir, 403 Ontario Est
Loup-Garou, 1738 Saint-Denis
Bar Diablos, 1693-A Saint-Denis
En cachette, 1765, Saint-Denis
Le Saint-Bock, 1749 Saint-Denis
L’Amère à boire, 2049 Saint-Denis
Pub Quartier latin, 318, Ontario Est
Ziggy’s Folies, 1470 Crescent
Burger Bar Crescent, 1465 Crescent
Bar Électric Avenue, 1476-A Crescent
Bar Seven, 1432 Crescent
Bar Winnie, Pub Winston Churchill, Cellier Karina, 1455-59-61-65A Crescent
Xotica, 1466-A Crescent
Club Extreme, 2020 Crescent

Meh, not even St sulpice? Now we'd be talking. Dat endless terrasse night
 
Cool ça va me rappeller des bons souvenirs d'europe ou d'amérique du sud ou les bars ferment vers 6-7 heures du matin, et que tu prends le métro pour retourner chez vous! Bien hate de voir comment ça va se passer ici au QC.

J'espère juste que ça ne va pas attirer du touriste américain de 18 ans qui sait pas se contrôler et qui fout la marde parce qu'ils savent pas boire. We will see !
 
C'est mieux de rentrer en métro le matin que de rentrer saoul en char à 3h je trouve. Et c'est un projet pilote dans 2 rues je vois pas le big deal.
 
Back
Top