Siege (islamist) in Sydney's café... 40-50 ostages.

MrSpace

Legacy Member
http://www.skynews.com.au/news/top-stories/2014/12/15/siege-at-sydney-s-martin-place-cafe.html

oh shit.

martinplace5.jpg
 
Ils peuvent aider en faisant comprendre aux pratiquants de leur religion qu'ils peuvent laisser les autres en paix au lieu de devenir extrémistes...
 
Ils peuvent aider en faisant comprendre aux pratiquants de leur religion qu'ils peuvent laisser les autres en paix au lieu de devenir extrémistes...

J'ESPÈRE qu'ils veulent vraiment aider, mais j'en doute. La base même de leur religion c'est de ne pas ''laisser les autres en paix'' justement.
 

If you haven't seen the movie, you should. Its fockin hilarious breh.


That situation in Sydney isn't funny tho. Fucked up world...
 
Not to sound negative or anything, but... comme dirait la grand-mere a mon ex "Huh! Les musulmants... s'tune race violente!" :eek:
 
Les esti! on devrait faire la meme chose et se rendre dans leurs pays pour prendre des familles en ''otages'' dans des lieux public ou meme jusque dans leurs maiso... oh wait....


Tout est question de perspective.
 
how come this stuff never happens in places that allow open carry or concealed weapons? oh yah....

If it's a suicide mission, open carry or not, people will NOT be walking out alive.
Call your buddy Wayne Lapierre and "Put a good guy with a gun!" Right.......
 
WE know the saying... theres no such thing as bad publicity.... But i really wonder what the Lindtt people think at this point...
 
Back
Top