Oh the horror Audi R8 left out in the snow at DDO AUDI dealership !

student13

Member
Hi guys, today passing saint jean boul. I saw something of absolute shame !, at the DDO Audi dealership, I saw and AUDI R8 , left out in the SNOW OUTSIDE in the snow! A beautiful car like that should not be left out in the snow !
original-b67971133020f73a70a48b0786a127d3.jpg

original-b67971133020f73a70a48b0786a127d3.jpg
 
Last edited:
Are you Kidding me... it's only frozen water

It's an AWD car. My boss was used to daily drive his R8 v10 every freaking day of the week. People daily drive their C4S, bentley, 760, CLS...
 
et?? C'est un bon char d'hiver, en alu et c'est du audi.

Ca va fondre... faut pas capoté.

C'est pas une voiture de collection
 
Joey Saputo used to leave his bentley continental gt outside during the winter, while in his garage was a huge boat + ferrari f430
 
An exotic car lke that should nto be left out in the snow.

Seriously, if any of you could affoard one, you would not have that attitude.
 
Si j'aurais les moyens de d'avoir une R8 j'aurais certainement les moyens de mettre des pneus d'hiver dessus et aller défoncé des bancs de neige avec aussi! Fuck c'est une voiture AWD estie!

Envoyé de mon Nexus 4
 
Si j'aurais les moyens de d'avoir une R8 j'aurais certainement les moyens de mettre des pneus d'hiver dessus et aller défoncé des bancs de neige avec aussi! Fuck c'est une voiture AWD estie!

Envoyé de mon Nexus 4

Je defoncerais pas de bancs de neige avec ma R8 personnellement par contre... J'ai déja mon petit trock mon Sx4 pour co.
 
Back
Top