2017 Spotted Thread

J'ai spotted ce beau Defender à Québec aujourd'hui. Il avait l'air vraiment clean!

fbb19d43f6672dee4919840554f3e460.jpg


Envoyé de mon Nexus 6P en utilisant Tapatalk
 
Spotted en fin de semaine à Morin Heights le suv de Maserati et le suv de Bentley. Pas de photo parce que je les ait croiser sur le chemin mais yen a pas un qui était beau, pour j'imagine +/- de 200000 chaques.
 
J'ai vu une moto se faire coller par une police juste avant le pont Jacques Cartier la semaine passe.

J'ai vu une Ural ou du moins moto avec sidecar aussi sur la route quand il a fait en haut de zéro.
 
^ Have you ever seen him dressed up?
He dresses to match the color of the car most of the time.

Yup... That guy's cologne is most likely made of tears from haters... He is another level of ''Boss''.

Mais il n'a pas l'air pédant ni d'un connard qui se la pète, d'ou j'ai de l'estime pour lui.
 
J'ai vu une moto se faire coller par une police juste avant le pont Jacques Cartier la semaine passe.

J'ai vu une Ural ou du moins moto avec sidecar aussi sur la route quand il a fait en haut de zéro.

Cest un gars avec qui je fais du lapping. Il fait de la moto à lannee. Assez crinqué
 
Yup... That guy's cologne is most likely made of tears from haters... He is another level of ''Boss''.

Mais il n'a pas l'air pédant ni d'un connard qui se la pète, d'ou j'ai de l'estime pour lui.

Hmm......
He always brags about " I have the 1st Bentayga in QC" .
He should change it...is already 5 years old his Mulsanne. Time to get a new one my gold fish.
 
Hmm......
He always brags about " I have the 1st Bentayga in QC" .
He should change it...is already 5 years old his Mulsanne. Time to get a new one my gold fish.

Maybe in the dealer life :D

Either way, 5 year old Mulsanne, who in their right mind would still be driving that!
 
Here is your reverse-"spotted" input to this thread. Meaning "unspotted".

I've been in Israel for 5 days. The most exotic car I have seen is a Porsche Boxster!

What's up with that?
 
Here is your reverse-"spotted" input to this thread. Meaning "unspotted".

I've been in Israel for 5 days. The most exotic car I have seen is a Porsche Boxster!

What's up with that?
I've seen some riced out cars when I was in Haifa lol... One I saw was Civic with a crazy wing and altezzas.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
Here is your reverse-"spotted" input to this thread. Meaning "unspotted".

I've been in Israel for 5 days. The most exotic car I have seen is a Porsche Boxster!

What's up with that?
Because exotic cars are expenjuif... Duh
 
Back
Top