Skateboard And Bmx

Status
Not open for further replies.

Silvia[S15]ProJ

Legacy Member
Salut j'ai un skate Hook-ups avec roue spitfire et des truck Fury de Tony Hawk wais wais les vrai desing par Tony j'ai payer le tout 400$ facile yer pas maganner ben ben juste le deck a crochie un ti peux a rester dans le garderobe !!! jle laisserais pour 275$ les truks vale 275 juste a eux !!

Bmx Gary Fisher model Dirt rare et discontinuer cose i fond pu de bmx, payer 580$ beaucoup de piece changer comme crank avec chain et wheel plus legere et moin de dents,pedal de metal,rims,guidon avec fourche de treck i doit valoir au moin 800 $ avec kesser j'ai mie dessu la seul chose a faire ces peutetre une nouvelle pinture et changer les berring de la roue en arriere et le crank ca doit couter 6 $ dans une place de bike genre ! laisserais pour 500$
 
u got ripped if u pd 250 for trucks
fury suck ass, and arent worth more than 20
they r like 75 for a new pair!
50$ bucks fir the complete...the board is probaly so dry, it will crack after an ollie...probably warped too!

my 2 cents
 
Hey bobette ! ferme dont ta geule k jai fais venir ce trucks la du us ya 5 ou 6 ans de ca ya navais pas dans ce temps la jetait le firts a avoir ca et jtravaillais pour empire so chez de quoi jparle pd !! pi tu devais encore porter le couche so va jouer ailleur et ca dit respectez les vendeur so si tes pas capable de respecter va dont voir sur un autre forum si i veule de toi ! et tien jnai ralbolle de voir ce skate la prix reviser a 125$
 
so u feel special for working at empire, on phil`s dick?
from the way you talk, i bet the trucks made you grind farther and ollie higher too, eh?
but c'mon, whenther u ordered these from the states or not, thats where they all come from, there is absolutely no way u pd 200+, if u did u really got ripped, and considering you 'worked' in a skateshop, you should have know much better!

i respect vebndors, but c'mon, 250 for a used skateboard?
if u tried the 'same' for car parts, u would have had 3 pages of disses...so chill out... :squintfin
 
and above all, if you know so much, and worked in a shop, why the **** would u buy a tony hawk? im guessing your next set up is an andy mac??

wow, this is soooo much funnn.....

throwin gas on the fire!!!

:laugh:
 
seel it for what ever u want

what would make me happy is to se you right a proper sentence without any grammical errors!!!

sorry dude, im just playing!!

:bigup:
 
ma dire comme lautre......javais dé fury ya 5-6 ans quad sa l'a sorti pis yon couté apeupres 60$ le set.....so maybe que tu t faite avoir :D anyways good luck kan meme!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top