Looking for : Motocross 125cc

Status
Not open for further replies.

Klean

Legacy Member
Hey!

I'm looking for a Motocross (125cc) that has a decent chassis (1996-200 and in good condition) and with a working or not engine. I want to do a winter project (rebuild engine) and maybe custom graphics so i'd like to know if anyone has a 125cc dirtbike for sale.

If you only have an engine ... I could be interrested.

It can be any makes but has to be a good deal ;) :bigup:

Please send me Pm!
 
Klean said:
Hey!

I'm looking for a Motocross (125cc) that has a decent chassis (1996-200 and in good condition) and with a working or not engine. I want to do a winter project (rebuild engine) and maybe custom graphics so i'd like to know if anyone has a 125cc dirtbike for sale.

If you only have an engine ... I could be interrested.

It can be any makes but has to be a good deal ;) :bigup:

Please send me Pm!

Anyone has a blown 125 cc Engine ? I'd like to rebuild the engine and acquire some experience. Nothing too expensive.
 
Klean said:
Anyone has a blown 125 cc Engine ? I'd like to rebuild the engine and acquire some experience. Nothing too expensive.
MOi je vend mon YZ125 2001 avec pipe pro circuit kit grafix,aile freestyle de chre one industrie 2 volan tag, un kit de plastic noir reed valve Vforce ! ...bcp plus a enumerer
je demande 4200$
 
mon collègue de travail a une RM125 1992 à vendre, super bon état et très bien entretenue, 1600$ !

c'est un peu plus vieux que tu cherches mais il me dit qu'elle est vraiment en bon état

dis moi-le si tu veux plus de détails
 
Civic_91 said:
MOi je vend mon YZ125 2001 avec pipe pro circuit kit grafix,aile freestyle de chre one industrie 2 volan tag, un kit de plastic noir reed valve Vforce ! ...bcp plus a enumerer
je demande 4200$


To be honnest, too much $$$ for a learning project. Still seems to be a nice bike but a bit too expensive ...

Sorry!
 
ViSoR said:
mon collègue de travail a une RM125 1992 à vendre, super bon état et très bien entretenue, 1600$ !

c'est un peu plus vieux que tu cherches mais il me dit qu'elle est vraiment en bon état

dis moi-le si tu veux plus de détails


Peux-tu me faire suivre une photo du super vélo ? Ce serait très intéressant comme petit projet ... Envoi-moi des informations supplémentaires.
 
1992 RM125 modifiee. besoin de muffler packing et vidange de liquide du moteur:

C'est un suzuki RM125 1992 avec TOUT les autre pieces d'une 2002. Le body, moteur, fourche, suspension, roue, radiateur, tout tout tout viennes d'une 2002 que mon ami a scraper le frame alors j'ai changer les pieces, elle resemble exactement a la 2002!. Les moteur a etait refait a neuf vlas 2 semaines. clutch de course neuve avec facture, fourche avant inverser, chain DDR, muffler FMF signature series de $650! Je lai acheter d'un gars qui faisait de la competition avec avant d'avoire changer le frame. Aucune rouille!!! Des grafignure c'est sur mais aucune poque ou craque! Elle est vraiment une belle bike, je vais aussi te donner une photo du casque! Elle est neuve de valuer de $800 (jai paye $500 en liquidation) Goggles aussi, Pleine de piece en rechange, biddon d'essence plein melanger pour course, clutch de spare $175, volant dextra, pieces d'esthetique complet (plastique body) en noire! Pense y est reecrie moi juste pour savoire! Merci
 
motocross

Klean said:
Hey!

I'm looking for a Motocross (125cc) that has a decent chassis (1996-200 and in good condition) and with a working or not engine. I want to do a winter project (rebuild engine) and maybe custom graphics so i'd like to know if anyone has a 125cc dirtbike for sale.

If you only have an engine ... I could be interrested.

It can be any makes but has to be a good deal ;) :bigup:

Please send me Pm!



my friends is selling his 300cc kawasaki for 1500$ perfect condition
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top