Clutch de ca18de ou det rwd

Status
Not open for further replies.

DUNHAM DRIFTER

New member
je voulais savoir quelle est la clutch qu'on peut mettre sur un ca18de ou ou det rwd du japon. je pense qu'une de ca18et pourrais faire. Mais j'aimerais avoir la confirmation si quelqu'un l"a deja fait ou s'il y a quelque chose d'autre qui pourrait faire. Merci
 
d'après moi le best. faudrait tu trouve quelqun qui a swapper un CA18DET pi qui a mit une meilleur clutch et qui a gardé la vieille.
 
940T quelle sont tes impression sur la puissance du ca18de ? ca m'intrigue de savoir si ca tire plus qu'un ka24de
 
the clutch you need is from the same motor/tranny setup for a CA18DET vehicle, SR and KA engine have different clutches so they won't fit on ur setup. go and see Dean at Japan Motor Import like I told you before. Save yourself the headache.
 
TuningHonda said:
940T quelle sont tes impression sur la puissance du ca18de ? ca m'intrigue de savoir si ca tire plus qu'un ka24de

Ma te le dire apres que j'aille changé ma clutch, ca fait juste glisser. Pis la le char avance pu :cry: :cry: :cry:
 
D1champ said:
the clutch you need is from the same motor/tranny setup for a CA18DET vehicle, SR and KA engine have different clutches so they won't fit on ur setup. go and see Dean at Japan Motor Import like I told you before. Save yourself the headache.

Dude, do you have a phone number so he can't ship it to me xpress post or something, I need this urgently, the 240 is not moving anymore :cry:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top