Sick S12 for all you lovers!

Status
Not open for further replies.

boxcarracer

Well-known member
198 Nissan Silvia S12 modified
Built in 0
2.0L turbo
5 speed manual
White
0 km's
'Unique' body kit
12x10 inch wheels
Bonnet exit exhaust
Built by the Highway Racer Gang of Hot Rodders
... the estimated sale price is about 300,000 yen to 450,000 yen FOB .. around $7,600 to $9,900 landed excluding compliance

1.jpg

2.jpg

3.jpg
 
ouach, c ben affreux cet ostie de char la!!! les japs avec leur bodykit de bois, ca peut pas être plus carré que ca?? :laugh:
 
i hope your kidding dude !!!! that car should be sold to toys'R'us or something :p it's not even legal haha. Must be cool to drive without that train wing aero-spaceship bodykit though
 
sspikey said:
did ANYONE notice where the exhaust is.....................................
look on the hood :p what are those 2 red pipes :dunno: snorquel aire intake ??? :laugh:
 
200sxboy, m'en fou qu'il me plante sur le 1/4 de mile, au moin je roule pas dans une cochonnerie comme ca :laugh:
 
Hmmm ya différant type d'etre RICE lui ne fait pas sa pour l'estétique LOIN DE LA , c'est une voiture a TRES HAUTE vitesse , Tout le body lui permet de resté collé au sol et de ne pas s'en vollé si jamais le vend rentre en dessous de la voiture . ya absolument RIEN d'exageré sur ce véhicule ... LOIN d'etre rice , tout est fait en conséquence .
 
ok vous comprenez tellement RIEN a la signification de ce type de modifications sur ces chars japonais là hien !!!!!


brulez en enfer, bande de pédomousses !!!!!
:scary: !!!!!!!
 
blue_neon said:
200sxboy, m'en fou qu'il me plante sur le 1/4 de mile, au moin je roule pas dans une cochonnerie comme ca :laugh:
mwais mais la "cochonerie" peut te faire des bebye dans son mirroir :rolleyes:
 
explain
its a speed racer thing?


clouter said:
ok vous comprenez tellement RIEN a la signification de ce type de modifications sur ces chars japonais là hien !!!!!


brulez en enfer, bande de pédomousses !!!!!
:scary: !!!!!!!
 
Yes it's a super HIGH SPEED CAR ... you dont see the body kit ? he don't place this body kit to be BEAUTIFUL or RICE ... it's to stay on the road on very high speed ... FJ20ET was made for F1 race car , this is a super STRONG engine , some S12 with FJ20ET go to 9 sec on 1/4 miles and it's a 4 cylinder ... :bigup:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top