Mythofwar = Crook

Status
Not open for further replies.

Bigfoot

Legacy Member
This Guy Told Me He Would Meet Me On Foot And When I Got There He Showed Up In A Car With 2 Other Guys And When They Saw I Was In The Car With My Girl They Circled Around The Mall And Came Behind Me. They Were Trying To Jump Me But Werent Counting On Me Having My Girl In The Car With Me. Thats Why He Wanted To Meet Me At The Mall Instead Of Burgerking Right Next Door That Way Nobody Would See. So Nice Try Buddy But If Anyone Belives His Story Your On Crack Ive Done Deals With Alot Of People On Mtl Racing And Never Had A Problem.
 
And

I Just Bought A Sub, Speakers, Video Camera And Sold My Car On Mtl Racing in the last 2 weeks So If You Think Im Going To Rob Some Guy For A 200$ Stereo You Got To Be Kidding Me.
 
mythofwar said:
tu parle en anglais sale graine de tete carrer parle donc en francaise sale chienne

Ouais mec ta pais lair trop content de ce qu'il avance la...

Ca sent la crosse fraiche..
 
i sold BIGFOOT a dvd camcorder
he wasn't on time
but it wasn't his fault,
he paid full amount
didnt try to negociate
real money
no problems
 
un dmes chums a faite affaire avec mythofwar pis tout a été #1...pour moi il est bien cool. jsais pas ce qui sest passé mais mythofwar s'explique pas alors.... :dunno:
 
wow...man this guy should defend hismself if he didn't do anything...
but instead he makes himelf look like a fool and racist against english people? :dunno: ..good job buddy *td*
 
mythofwar said:
tu parle en anglais sale graine de tete carrer parle donc en francaise sale chienne


dans la vie, ca arrive des mal entendus, des confusions... c coment le gars s,explique que tu vois coment il es vraiment....
 
Free bump pour donner la chance à Mythofwar de s'expliquer! (À moins qu'il aye quelque chose à se reprocher!) :cry:
 
mythofwar a changer de nick(maintenant le-myth) pis il est un peu crosseur mettons, mon ami lui a vendu un sub pour 100$ plus des speakers. il lui avait dit que c'était des 6,5". mon ami les a pas checké vu que c'est pas mal juste l'argent qu'il voulait mais finalement c'est de 5,25" qu'il lui a donné. en plus, il vend une boite de sub(que mon ami lui a vendu) et il dit qu'elle est presque neuve alors qu'elle est un petit peu magané. c'est pas grand chose mais......le gars est un peu crosseur
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top