probeGT_69

Status
Not open for further replies.
moi je trouve qu`il se défend bien mais l`histoire du père qui oublie d`enlever la couette...maudit que j`aimerais pas mon père moi!!!!
 
taxiboy said:
moi je trouve qu`il se défend bien mais l`histoire du père qui oublie d`enlever la couette...maudit que j`aimerais pas mon père moi!!!!


t'aimerai pas ton pere??? ...parce que ta pas de respect pour lui....pour un sti de cd player ...jmen fou moi...venez voir les esti facture...
 
yo h22 ...salope ...tes jaloux ou quoi...ta une cassete player ???quoi il ton coler ton cd player de ton auto?? parce que tes un cave ??? tes pas content ...ferme la ..pit si tu veux une rencontre pour me sacre une voler ...ahhaahhahahahaha quand pit ou??
 
ça fait les chouchounes. *fag*
pas la peine de se faire des bronco rodéo esti *fag* .
 
probeGT_69 said:
yo h22 ...salope ...tes jaloux ou quoi...ta une cassete player ???quoi il ton coler ton cd player de ton auto?? parce que tes un cave ??? tes pas content ...ferme la ..pit si tu veux une rencontre pour me sacre une voler ...ahhaahhahahahaha quand pit ou??
vien donc me l'vendre chez nous tu sortiras jamais!! :squintfin
 
[my 2 cents]

3rd party person here... but I have a question.

HAVE you done buisness with him? because this is a vendor feedback forum, not a "I think this guy is selling stolen goods" section. He should have the benafit of a doubt.

he does have a valid reason (as bad as my french is thats what I think i made out of it) but it does smell fishy, but who are you to tarnish his reputation with your cries of foul play?

In my opinion this thread should be deleted, and further discussion be taken place in his for sale thread.

[/my 2 cents]
 
if you feel that he stole it, then report it. what if he didnt steal it. that just gives him negative feed back in the future.
waste of bandwich
 
Vendor feedback is for people who have done business with the seller, not to give opinions.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top