***2002 330ci for sale!!***

Status
Not open for further replies.

Chris-R

Shop Representative
Hi guys,

My friend is selling his 330ci so I thought I would give him a hand.

The car is a 2002 330ci with M Package, Premium Package, Electric seats, sunroof, ski bag, 18" wheels + 17" wheels, high gloss shadow line, KONI suspension with H&R coils, UUC stainless exhaust, aluminum flywheel and UUC short shift kit
Contact him for the price!
Check the link: www.carlstonge.com/bmwforsale.html
 
montreal_bimmer said:
u think or u know???? i got OEM sport shocks, if he wants to consider a trade.

let me know

I'm almost certain he's not parting out the car. You can ask him...the email is on the link.
 
This car is sooo ****in nice.. c'est sur que je vais switcher de honda @ BMW dans pas longtemps! Je suis trop tenté!! :)
 
Je serais interesser , je cherche une voiture pour ma blonde.. peux tu me pm er plus d'info

etat/marque des pneus
ta suspension c'est des springs ou coilovers? Combien de km sur la suspension? as-tu fait les entretiens chez BMW? combiens de proprio? accidenté? rien repeinturé?

La vendrais tu sans les mags pcq j'ai des 18 qui trainent depuis un bout. laisse moi savoir.

merci
 
Les pneus sont des Goodyear F1 GS-D3 avec moins de 8000KM (18").
La suspension c'est un package Koni sport + coil H&R, environ 40000KM sur la suspension (la suspension d'origine est dans le coffre ;-)
Tous les entretiens ont ete fait au dealer BMW a Quebec. Par contre ils disent de changer l'huile au 25000KM... je l'ai change au 10000KM avec de la Motul.

Je suis le seul proprietaire, jamais d'accident, le spoiler a ete retouche sur environ 4"x4" dans le bas. Jamais eux rien sur la tole.

Les freins avant ont ete refait l'ete passe. Les pads arriere sont presque fini.

Je vends aussi l'auto avec les mags sur la photo + 4 Nokia Hakka 2 cloute avec seulement 1 hiver.

En plus sur l'auto: Exhaust UUC, Flywheel UUC, Short shift kit UUC et intake ECIS.

L'interieur est tres propre... le cuir est A1

Call 418 655 0550

Je la laisserais partir a 32500$ si on peut faire le deal le 1er Avril. Vente d'accomodation a Montreal.

La voiture peut aussi etre achete du garage BMW avec une garantie jusqu'a 120000KM (environ 2500$ de plus).

A+

Carl St-Onge
 
just wondering... with m-sport package and premium package on a 330ci... why is it selling for only 32.5k? Isn't it kindda low? I was looking through bmw website and look at the used vehicles, i found a similar one but at around 40~50k...
 
Warranty is about to stop in about 1000KM.

Also note that used cars on the BMW website are a bit overpriced and they often come with an extended warranty. Mine doesn't.

Car is in excellent condition.

Might be sold, someone is driving from Mtl to check it out this afternoon...

C
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top