want to trade

Status
Not open for further replies.

krackhead

Legacy Member
my sileighty whit some mods
http://krackhead.monchar.com/

for a bone stock s14a

why? need more luxury, tired of track ready car

i invest more then 10k$ in RARE parts and spend lots of weekend days at the bodyshop trying to make it as mint as you can get *tu*

keep negative comment for yourself,

RUSTED s14 do not waste your time here, only if its a 97 +/ LE /standard /5bolt i might consider some rusty spot...

:bigup:
 
READ WELL MY FRIEND

in S14 A
the key word is the 'A' that change everything... not one of those rotten junkyardmobile like the one you buy dave HEHEHE just kidding

i want the crazy package

S14A 97-98 leather seat, power everything, manual, 5 bolt
I KNOW I KNOW I have more chance winning lotery then found one like these for a trade but who knows !!!
nothing to lose except my precious bulletproof sileighty...

trust me dave... im older than you... :) need a little bit of old man confort
oldschool track handling maybe not for me....
 
minesSkylineR34 said:
Ca existe meme pas une s14a cest une s14 97-98 ,
You have no idea what you're talking about! S14 is 95-96, S14a is 97-98........it's a fact. Do some research and you'll see you're wrong.
 
I prefer to say ... S14 Zenki 1995-1996 and S14 Kouki 1997-1998 ;) , S14a is strange o_O ... why ''A'' for after minor change ... I find that a little bit not cool :bigup:

P.S : Can you sell part of your car against other part of S13 ?
 
KA24DET said:
I prefer to say ... S14 Zenki 1995-1996 and S14 Kouki 1997-1998 ;) , S14a is strange o_O ... why ''A'' for after minor change ... I find that a little bit not cool :bigup:

P.S : Can you sell part of your car against other part of S13 ?

like what :dunno:
 
minesSkylineR34 said:
Ca existe meme pas une s14a cest une s14 97-98 ,

c toi qui ma donner les part number pour des hubs 5 bolt ds mon autre post

euh la je suis pu trop sur de la validiter de tes info :p
 
common les gars , pour nissan une s14 cest une s14 , ils ont jamais inventer a pour after modification.

Si un jour tu regarde dans un shop manuelle de s14 97 ben sur la page couverture il est inscrit s14 et non s14a. Cest comme nimporte quoi , disons une altima 2003 et 2005 ils ont fait un lifting sur le devant de lauto ils appelent pas ca un L31a ils appele ca un L31. Pis pour les part numbers jai utiliser le program fast de nissan essaye donc de marquer s14a , ca va poper no model found!

Alors cest un s14 pis cest toute.
 
minesSkylineR34 said:
common les gars , pour nissan une s14 cest une s14 , ils ont jamais inventer a pour after modification.

Si un jour tu regarde dans un shop manuelle de s14 97 ben sur la page couverture il est inscrit s14 et non s14a. Cest comme nimporte quoi , disons une altima 2003 et 2005 ils ont fait un lifting sur le devant de lauto ils appelent pas ca un L31a ils appele ca un L31. Pis pour les part numbers jai utiliser le program fast de nissan essaye donc de marquer s14a , ca va poper no model found!

Alors cest un s14 pis cest toute.

Not true, anyone who knows S chassis cars knows what an S14b or S14a means, before and after.
 
SOHC240 said:
Not true, anyone who knows S chassis cars knows what an S14b or S14a means, before and after.


ok prouve moi que nissan utilise le "a" et le "b" quand ils parle de s14.Je sais que le monde comprennent quand ont dis s14a mais cest pas nissan qui on inventer ca.
 
Pourquoi vous dites simplement pas , 240sx S14 Zenki pour 1995 a 1996 et 240sx S14 Kouki pour 1997 a 1998 ... comme les japonnais apelle leur Silvia S14 ''pas les meme date de fabrications'' une chose est sur c'est que S14b sa existe pas ... y savais surment pas en avance qui allais faire un modele avec des modification mineur et qui allais apellé la S14 Zenki S14b ... et S14a je ne crois pas non plus que c'est un terme utilisé par Nissan au Canada ou USA (pas japon ou autres ... eux yon le Zenki/Kouki et pas les meme année de vante du véhicule) Je crois plus que c'est un terme que le monde on utilisé pour différancer les deux véhicules entre eux meme si il sont presque identique sauf pour 5-6 trucs coté estétiques .

P.S : laisse faire krackhead c'etait pour un ami que je posais la question mais bon le seul trucs qui aimerais serais les Coil-Over HE :p meme si lui ya deja de tres bon coil-over mais trop old school :p
 
minesSkylineR34 said:
ok prouve moi que nissan utilise le "a" et le "b" quand ils parle de s14.Je sais que le monde comprennent quand ont dis s14a mais cest pas nissan qui on inventer ca.

Go look at your chassis code
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top