tein ha

Status
Not open for further replies.

fit boys

New member
savez-vous si la tein ha est une suspension juste de piste ou aussi de route et qu en penser vous pour une 240 sx s13 :dunno:
 
HAHAHAHA
HA on track are SOOO SOFT
HA are FINE for the street
hell even their RA spec track only dampers i know a few in montreal who daily drive them and they are fine. HA are plenty soft for the street and just enough for the track. HE are a little stiffer than HA but it depends on how much punishment you can endure.
 
a ouin pourtant moi je trouve sa raide pas a peu pres c pour sa que je me posait la question crime si tu trouve sa mou jimagine pas une juste pour la trac
 
:p
c'est VRAIMENT dur que je dise quelque chose ride dur.....
j'ai deja rouler des suspension track only SUPER aggressive avec des strokes TRES short sur la rue
comme en arriere de lauto sur le highway tu vois les pneus flexer mais pas la voiture :D trouva ca ok pour daily driving
Daily driving stiff suspension is easy as long as you have comfy OEM seats
with race seats i admit its hard
 
a ok mais c quand meme une bonne suspension ou ya des point faible si oui les quelles
edit: meme si t écrit en anglais je comprend tres bien donc force toi pas a ecrire en francais
 
S13?
Like any car its age general maintenance such as tie rods,balljoints and bushings makes ALL the difference. A good set of coilovers will put SUCH a smile on your face though.....
or
get adjustable bad boy's from the start
www.splparts.com
A good set of coilovers will put SUCH a smile on your face though.....

Also Swaybars are not a NECESSITY OEM hicas ones are great however a stiff suspension can more than make up for lack of a good swaybar combo

SEE EVERYONE TAKE EXAMPLE TECHNICAL QUESTION THAT REQUIRES EXPERIENCE unlike the rest of you lazy ****ers who just want stuff on a gold plate
 
c sur sa que cest un char de 15 ans je commence dans la mechanique pi tout jme debrouille mais jai encore ben des affaires a apprendre donc jaime minformer
merci de repondre a mes questions japprecie beaucoup
les sway bars sa devrait etre les prochaine modif surement avec une strut-bars avant pi arriere
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top