Grille pour Nissan Maxima 2001

Status
Not open for further replies.

Vivid Motion

New member
Salut, Je suis propriétaire d'une Nissan Maxima 2001, j'aimerai changer le grill original car je crois qu'elle est pas trop nice, j'aimerai la changer pour quelque chose de chromé, est ce que quelqu'un connais une bonne place pour me procurer un beau grill pour mon char? On m'a dit que les grill pour mon char sont rare et qu'il faudrait que je fasse appel a une job custom !!!
 
Vivid Motion said:
Salut, Je suis propriétaire d'une Nissan Maxima 2001, j'aimerai changer le grill original car je crois qu'elle est pas trop nice, j'aimerai la changer pour quelque chose de chromé, est ce que quelqu'un connais une bonne place pour me procurer un beau grill pour mon char? On m'a dit que les grill pour mon char sont rare et qu'il faudrait que je fasse appel a une job custom !!!

The problem is that the stock grill is part of the bumper, you have to remove the bumper and cut it out completely. Street Scene makes a mesh grill that works for 2001 maximas...I have it installed on mine painted black....here are some pics on my cardomain site....

http://www.cardomain.com/ride/733283/3
 
Where can i Get the Street Scene one

I like it, its nice and clean the one on ebay first on all that the other guy is telling, iv seen it, and its ugly like hell, the one that SDR has on his ride is real sweet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top