Black Nissan Skyline GTR

Status
Not open for further replies.
Nissan Skyline GTR 1991,

- 57 000kms
- RB26DETT
- HKS fully adjustable suspensions
- HKS blowoff valve
- HKS air filter
- Tinted windows
- Aftermarket exhaust
- Aftermarket intercooler
- Boost gauge meter
- R33 17'' mags
- Turbo timer
- Razo shift knob
- Dual exhaust from each turbo
- THe Exhaust is Apexi N1 Dual, very rare
- Leather seats in the back

Engine runs great, very clean, its already plated and inspected in Quebec . This car is currently in Montreal

Price: $13 000





Sam : 514-321-2555
 
Last edited:
wow thats a sick price, my buddy picked up a GTR just before winter for 18g's and it has more km's then this one does, bump for a sick car with a even sicker price tag
 
ça me parait etre un très bon deal ! comment ça se fait que c'est pas vendu???!!

dans les thread de justin, il y en a plein qui se plaignent de pas avoir de skyline

gtr car elles sont toutes vendues et avec plus de km, celle la me parait bon prix et a 57000, c'est donné! d'ailleurs je comprend pas comment tu demandes juste 12000$ !!!????
 
ça me parait etre un très bon deal ! comment ça se fait que c'est pas vendu???!!

dans les thread de justin, il y en a plein qui se plaignent de pas avoir de skyline

gtr car elles sont toutes vendues et avec plus de km, celle la me parait bon prix et a 57000, c'est donné! d'ailleurs je comprend pas comment tu demandes juste 12000$ !!!????

je demande pas 12 je demande 13 loll
 
13,000$ sur 5 ans c'est 216,66$/ mois + assurance + interets
13,000$ sur 4 ans c'est 270,53$/ mois + assurance + interets
13,000$ sur 3 ans c'est 361,11$/ mois + assurance + interets
bon prix,bon kms, Moores
 
:D
wow thats a sick price, my buddy picked up a GTR just before winter for 18g's and it has more km's then this one does, bump for a sick car with a even sicker price tag

mahahaha ... ce serait pas celle de marco... a lile-bizard... de ian...LOL

en passant sam, c'est un grade combien ca ?? est ce que tu as les papiers ?

Merci !!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top