4wd_turbo... New beats! (often updated!)

Status
Not open for further replies.

4wd_turbo

Well-known member
August 5th ----Little Update again...
Daddy Yankee - Caliente Ft Jazze Pha
Hurricane Chris - Hand Clap
Crystal Valentine - Boy Toy Ft Joe Budden

I have "Plies - The Real Testament" Full album... I dont like it much... Except 2 songs...One I already posted...

Plies - Hypnotized Ft Akon
Plies - Money Straight


House/dance/techno wtv...May be old...

Alex Gaudino - Destination Calabria


50 Cent Ft Justin Timberlake - She Wants it VIDEO




July ----only 3 songs... 3 good one!
Plies - Hypnotized Ft Akon
Will.I.Am - I got it From my mama
Eve - Give it to You Ft Sean Paul


Oops, forgot that one:
Chamillionaire - Hip Hop Police Ft Slick Rick

Comments (& rep :p) welcome! :D
 
Last edited:
you need better taste in music :)

Les gouts ne se discutent pas...
Si sa existe, c'est que ya du monde qui aiment ca. Thats it, now :gtfo: Merci beaucoup pis bonne soirée

PS. Désolé, je suis dans le rush de fin de session, j'ai pas le temps de downloader de la nouvelle musique...
 
Be careful of what you post if you're too anal to have an open mind to constructive critisizm.

Hhahahaahhah! Jsavais pas que "tes gouts sont pas bons" était un commentaire construtif... :run:

Et je répete, si c'est dans les Top 10, top 50 ou whatever, ou ce que je prends mes tounes, c'est que ya du monde qui aime ca!

Who am I? Obviously not a fan of ragaeton.
It seems like you didnt even listen to my songs... Theres only 2 reggaeton songs in my whole list... You don't know what you're talking about right?
 
Be careful of what you post if you're too anal to have an open mind to constructive critisizm.

Who am I? Obviously not a fan of ragaeton. I'm sure you love it for the lyrics, right? Or the fact it makes your car go "boom boom".

essaye de respecter les gouts de chacun stp ..... la section musique est fait pour plusieurs style de musique ....
 
et tiens dans les dents :D Félicitations vraiment a 4wd_turbo et ezekiel --teg pour leur beat que jsais pas comment pour en trouver autant comme sa :D:D
 
et tiens dans les dents :D Félicitations vraiment a 4wd_turbo et ezekiel --teg pour leur beat que jsais pas comment pour en trouver autant comme sa :D:D

merci, ca au moins c'est encouragent pour continuer... je vais faire d'autres update dans les jours à venir peut-etre...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top