Anyone on here drive a purple R33 GTR?

Status
Not open for further replies.

XxJDMCivicxX

Legacy Member
I was wondering if it was someone for this forum? Saw it on the decarie yesterday, I'm quite jealous :p. Very nice car
 
R33? sure it wasn't a 240SX!? did u see the tail lights? rhd? um... maybe it was that guy from NYC
 
i know there a guy really close to my place with 2 r33

i cant say who because i dont wanna get in trouble .....


and i think its purple ...
 
I have heard about this as well.....................whats to say! If you need to demonstrate how much of a dumb ass you are,this is the best way to do it.

Paulo
 
R33's kill R32's.

i hate seeing R32's now, the new civic, MAD JDM TYTE RIDE

any news!? manu show me
 
omggggg , ca recomence, welcome to 2006!!!

avant c etait r34, mtn c est r33 ..

je dis BRAVO!!!! au gars qui a r34 et qui a r33 . vous avez reussit ,, nice job les gars,puis .PAS de troubles a causes de HATERSS..:squintfin:squintfin
 
i never understood why people hate on these guys so much
they arent "ruining" anything for you guys most people are ruining it themselves with tax evasion when they bring in these cars/Plate them
 
what, you jealous cuz someone other then you knows how to import??;) let the guy enjoy his ride... everybody should stop hating!!

hey champion si tu veux je t'enmene 4 R34 GTR Vspec demain ;) mais c'est illegal...j'ai juste a dire c'est des spare parts comme le gars ya fait et bam je le sors du container...ya pas de facon legale secrete pour faire ca c'est simplement une fraude de declare le conenu du container comme autre chose ou vin swap le R34 pour un R32 ;)
 
esti ke vous ete fif laisser lai donc faire ski veut ake leur char arreter dalller stouler comme des esti de haters de collis moé si jserais comment importer pis jme pognerais dekoi de fou pis tu me stoulerais jte casserais le dos en 2 arreter donc de faire du talk fla fla c dlesti de marde wake up collis
 
ca detruit notre buisness cest ca que tu comprend garcon !!!! cest plus lui avec ca r33 qui nous fait chier !!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top