Race header pour RSX Type S

Status
Not open for further replies.

dude@tracracing

New member
Race header pour RSX Type S **SOLD**

Nous avons un Race Header en stock. Fait pour RSX type S.

4-2-1 en Céramique fait par DC Sports.

400$ :yikes::yikes::yikes:

dc.header.k20a3.jpg
 
Last edited:
Je ne suis pas certains de comprendre ton texte parce que je ne suis pas capable de déchiffrer ta langue. :francais:

Pour ce qui est de savoir si c'est résistant ou pas, j'aimerais connaître ton expérience en race header. J'aimerais que tu me dises que tu as roulé avec ça sur ta voiture mais probablement que tu vas me répondre que tu as déjà eu un header DC dans le temps... bla bla bla

Bref, c'est un header Race ce qui signifie qu'il n'y a plus de catalyseur, pour savoir si c'est résistant ou pas, je vous suggère de vous informer auprès des pilotes de course qui roulent avec des K20 et ce type de header.
 
This is an item for sale and not a debate of its quality.

If you need info on the product , contact the vendor, if you do NOT wish to purchase, refrain from posting in the FS threads.

Thanks
 
Je ne suis pas certains de comprendre ton texte parce que je ne suis pas capable de déchiffrer ta langue. :francais:

Pour ce qui est de savoir si c'est résistant ou pas, j'aimerais connaître ton expérience en race header. J'aimerais que tu me dises que tu as roulé avec ça sur ta voiture mais probablement que tu vas me répondre que tu as déjà eu un header DC dans le temps... bla bla bla

Bref, c'est un header Race ce qui signifie qu'il n'y a plus de catalyseur, pour savoir si c'est résistant ou pas, je vous suggère de vous informer auprès des pilotes de course qui roulent avec des K20 et ce type de header.

tageule ak ton francais caliss jen n'est rien a foutre pis pour revenir a mes dire ben mt72 avais pratiquement le même setup que j'ai presentement pis ben sa cracker sont race header ceramique dc ya aucun pilote de course ki va rouler ak du dc sport ceramique c clair. en tk si y le fond sont bas din ranking certain? tu veut jme force plus en francais? sam tente tout simplement pas pis jvais ten mettre des fautes ptit nerd a la con
 
This is an item for sale and not a debate of its quality.

If you need info on the product , contact the vendor, if you do NOT wish to purchase, refrain from posting in the FS threads.

Thanks

Sorry but I did ask the vendor if he would have something that would fit my needs ;) I'm just saying that for a stock engine it might be good but once u had cams etc.. this wont last just alerting the buyers. why would u let someone buy this if u already know it wont last. yes its good for stock engine I will repeat myself twice so I dont get penalize for that. but if you do have mods go atleast SS if u dont want it to crack

thx
 
Sorry but I did ask the vendor if he would have something that would fit my needs ;) I'm just saying that for a stock engine it might be good but once u had cams etc.. this wont last just alerting the buyers. why would u let someone buy this if u already know it wont last. yes its good for stock engine I will repeat myself twice so I dont get penalize for that. but if you do have mods go atleast SS if u dont want it to crack

thx

They won't crack if you get the proper motor mounts to go with it.

Bump for an amazing header at a good price!
 
They won't crack if you get the proper motor mounts to go with it.

Bump for an amazing header at a good price!

X2, even though i just purchased a SS version. no header will crack with motor mounts or motor mount inserts.

The DC headers are the best bang fo the buck, they may make a few ponies short compared to a budy club or toda header, but its also costs half of what the BC and Toda go for.
 
Post original :

400$ pour un Race Header DC Sport pour RSX-S !

C'est vraiment pas cher et contrairement à ce que certains disent, c'est fiable comme produit.

Avis aux intéressés. Ceux qui ne le sont pas, vous pouvez aller magasiner d'autres articles.

Merci
 
Please watch the language and speak with respect to the other members.
If this continues, infractions will follow.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top