MR would like to welcome DIGITIZED as our new section mod

Status
Not open for further replies.

TEXAS2LO

Moderator
Well the title says it all *tu*

If you guys need pshop help or have any questions regarding this sub-section, don't hesitate to contact him !!

MR est fier d'acceuillir DIGITIZED comme nouveau modérateur de section photoshop/digital art. Si vous avez quelconques questions sur PS ou sur le sous-forum, n'hésitez pas a le contacter !!!

Welcome aboard brother :D
 
wo0ho0! thanks Jesse



So if anyone has a pshop request or question on how-to in photoshop or a general question about taking pics of your cars, pm me or post a thread and I'll try to answer to the best of my knowledge ( I'm not a pro photographer, but I learned a lot thru experimenting and constantly adjusting camera settings for best image while taking pics)..


----------

Merci Jesse,

Alors si il y a parmi vous qui on soit des questions de comment faire sur photoshop ou bien une demande de photoshop, envoyez moi un PM ou poster un thread dessu.
aussi, si vous avez des questions genre comment prendre des photos, je vais tenter de vous repondre le mieux que je peux ( je ne suis pas photograph pro, mais j'ai tout appris en experimentant avec ma camera, constament en train d'ajuster les "settings" de la camera pour avoir la meilleur prise.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top