Chrome Wrap GT-R

Status
Not open for further replies.

VWSpeed

New member
Wondered how long it was going to take before someone chromed their GT-R...but finally here it is in Dubai style GT-R...

gtrs7.jpg


gtrs6.jpg


http://www.gtr.co.uk/forum/127191-matte-white-matte-black-chrome-gtrs.html
 
oh those Arabs.. Dying in Palestine under IDF rockets and living it up in Dubai under US protection.
 
[mrquote userid="51861" username="od_man99" forum="4" thread="678831" message="7106478" ] oh those Arabs.. Dying in Palestine under IDF rockets and living it up in Dubai under US protection.

dont quote me but, i think Leeds is in fact in britain [/mrquote]

The car is in the U.K., they call it Dubai style because of the chrome look....
 
Imagine keeping that car clean, every single time you park it people will touch it. It would have more fingerprints on it than a police station. Somehow I still find the chrome Mercs cool.
 
habituellement je detest le chrome surtout les roues; mais jadores les autos chromées...probablement parcequon en voit pas sur les routes (rares)....polished stainless serait encore plus beau!
 
Je vois pas l'interet d'un char chrome. nah.

C'est simple : Aveugler tout le monde autour de toi (surtout au coucher du soleil) et causer plein d'accidents

Ou encore, passer tellement de temps à côté du char que tu va bronzer pareil des deux bords, tant que tu te place entre le char et le soleil.

Ou encore ça permet aux narcissiques qui passent tellement de temps devant le mirroir de sortir de chez eux car désormais ils ont un mirroir mobile

Je sais pas si le gars va changer sa plaque l'an prochain..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top