2003 s55 amg ???

MediaBox+

New member
hey guy...

since I never was a Benz owner and don't know much about these cars would you be kind enough to point to different forums or pages or even post you knowledge and thoughts on a 2003 S55 AMG (80 000 km) .

thanks ! ! ! !
 
GREAT car, baller',
but very pricey to keep in shape..
shocks are 2500$ each. to fix gives u an idea ;)
u can get em' for cheap now..like 20-29K range..
but make sure u have another 20k spare for brake, fluids, electronics, suspension etc. and tires :p
 
20K for repairs.....this is insane! Who'd want to buy a car like this knowing how pricy it is for maintenance?
 
2500 du shock pk fuck pour moi un shock stun shock a 2500 sa doit etre mongole jcomrpend vraiment pas
 
.

C'est ce que je me dit. 2500$ pour les 4 ca serrait encore pas la fin du monde. ..mais chaque!!! Je pense pas que ca va valoir la peine.

2500 du shock pk fuck pour moi un shock stun shock a 2500 sa doit etre mongole jcomrpend vraiment pas
 
faut pas s'attendre a payer des peanuts pour des parts de serie S... c'Est la plus dispendieuses de series berlines de mercedes. si tu veux des forums avec pas mal d'information surtout sur les modeles AMG.

www.benzworld.org

www.mbworld.org

les gens repondent tous souvent et ils sont pas attardé comme ici.
 
A really amazing car, but you have to figure that there is a reason they are cheap when used.

If the car is 30k, you have to have 40k available.

2500 du shock pk fuck pour moi un shock stun shock a 2500 sa doit etre mongole jcomrpend vraiment pas

Shocks electronic a coussins d'air.
 
Back
Top