Where to buy used TSI parts...any good places?

Status
Not open for further replies.

Venom55

Legacy Member
So im buying my 93 TSI AWD and it prolly needs a T-case,Rear diff and drive shaft. Does anyone know a good place (scrapyard or elsewhere...nothing brand new) and do you guys have any idea how much these parts should cost me?LMK if u got idea :dunno:
 
Venom55 said:
So im buying my 93 TSI AWD and it prolly needs a T-case,Rear diff and drive shaft. Does anyone know a good place (scrapyard or elsewhere...nothing brand new) and do you guys have any idea how much these parts should cost me?LMK if u got idea :dunno:
quebec.dsm.org
tu fait une demande de recherche...
ca.dsm.org
dsmpartstrader.com
 
Schummy:Super et combien tu veut??? Il doit fitter une TSI AWD 93 mais le seul hic c que la tranny est autmatique que que le ratio est different d'une auto et manuel.LMK si ca fitte et combien en PM
 
Venom55 said:
Schummy:Super et combien tu veut??? Il doit fitter une TSI AWD 93 mais le seul hic c que la tranny est autmatique que que le ratio est different d'une auto et manuel.LMK si ca fitte et combien en PM

wow là tu t'embarque dans un projet . Trouvé un diff automatic. Ben je crois que tu va devoir l'importer ou chercher longtemps. Car ce n'est pas le même ratio. Peut-être que j'ai un de mes tcase qui fite , regarde combien tu as de splines
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top