Search results

1. delsolxxxsir

pros and cons of owning 2 vehicles

so you answered your own question :p you want the other one for modding purposes! Which in turn will give you a different feeling. Personally, like Greg said, you'll probably get bored of it before you get to spend time on it, but to each his own! have fun
  2. delsolxxxsir

pros and cons of owning 2 vehicles

if one breaks down, you have a spare? the main reason people own a second car is because they want a different feeling, need. So convertible, sports, towing etc... whatever the first one can't 2. You seem to own 2 very similar cars... why? I don't see any other pros of owning 2 very...
  3. delsolxxxsir

Tesla 3/Y major price drop

what!?!?
  4. delsolxxxsir

yearly or km... no oil should stay there for 2 years
  5. delsolxxxsir

le TAL accord 5.9% d'augmentation pour les logements non-chauffé

ouais ca fait plus de sens là lol je suis pas mal à 800 par 2 mois les 4 pires mois. plancher chauffant, 1 thermopompe centrale et une au mur dans le garage séparé. je tiens les pièces vivantes (cuisine, salon, 2 chambres d'en haut À 23, le sous-sol, le salon, la buanderie et la salle de bain...
  6. delsolxxxsir

le TAL accord 5.9% d'augmentation pour les logements non-chauffé

en hivers?!?!?! comment!?!?!??!
  7. delsolxxxsir

Thread de voyages

I have to repeat myself... do you even still work at this point?!?!? lol god damn! where do you find the time!?!? how does your boss deal with all these absences!!!!??? :p
  8. delsolxxxsir

Rôle d’évaluation

sauf que maintenant, c'est ben beau avoir écrit que tu l'as acheté 450k, au fil des années, elle va t'avoir coûté 675000 environ! c'est quand même 225000 de plus! sur 25 ans. beau mettre l'inflation là-dessus, tu as quand même déboursé beaucoup plus que 450k. Ca reste je crois un bon...
  9. delsolxxxsir

Confess here

y'a pire! lol j'avais presque ca, et là J'AIMERAIS y revenir mais je suis incapable de me motiver à prendre une manette... tout est rendu trop compliqué! jveux juste m'amuser... Getting older sucks lol
  10. delsolxxxsir

The Netflix / AmazonVideo thread

Arcane was just absolutely beautiful and sooo good!!! Jynx is what the joker should've always been 😍
  11. delsolxxxsir

Thread de voyages

si leurs coûts est RÉELLEMENT relié au poids, payez au poids ;) les criss de gros paieront plus chers c tout. Je comprends zero que je doive payer pour ma petite valise, qu'au total on pèse 180 livres, et que l'autre gros tas de 250 livres paie pas... wtf... je pourrais avoir eu 4 valises pour...
  12. delsolxxxsir

Thread officiel élection Quebec 2022

ca c'est si il reste ici.. c'est ca l'enjeu! sinon, c'est tes taxes qui ont formés un dude qui va aller enrichir un autre pays.
  13. delsolxxxsir

U laugh U lose

pi!?!?!? le resultat!?!?!
  14. delsolxxxsir

La saga de la Ville de Montréal

exact! si elle se sent si généreuse, qu'elle les invite dans leurs bureaux... et pourquoi pas dans sa cours aussi! Mais non, jamais dans leurs cours ;) celle des autres est bien plus acceuillante.
  15. delsolxxxsir

Israel vs Hamas

The fact you are trying to explain it boggles my mind... there are NO POSSIBLE explanation!!! It should just NOT happen! It's happening here in your mosques! I have young girls in my VERY WHITE very south shore high-school that are very sad and unhappy about it because they are getting forced...
  16. delsolxxxsir

Israel vs Hamas

Repeat after YOURSELF!! you are for free speach, yet you don't mind forced marriage with 9 year olds... you gotta be fucking kidding me... Most people don't agree with war! 99.9% of people are smart and can understand COMMON LOGIC. I'm sure it's true for most jews and most arabs. My problem is...
  17. delsolxxxsir

non, c'était presque 80km aller, 1600km, meme pas en roulant à 60 en 6 :p
  18. delsolxxxsir

if you don't drink, you don't pee :p In your defense though, I did stop to have supper on my way there, but not on the way back! 8 hours straight. still had plenty of gas left too! lol I still have pictures of the dashboard info on it when I arrived at night :p
  19. delsolxxxsir

Tyson VS Paul

criss que pas de possibilité de edit... *(ce qui est déjà insane!) ensuite va au bac 1 minute pour repartir sur un autre shift de 3 minutes! et ce, entre 4 à 12 fois de suite... à la boxe, celui qui a le meilleur cardio, bien souvent, gagne (ensuite vient le reach, technique, poids, force etc...
Back